Aprilia Amico !
Fra : Mr.Lover

Dato : 26-08-02 17:24

Jeg vil høre om der er nogen der ved om sådan en Aprilia Amico er en OK
scooter ? Er det noget der skal rep. hele tiden eller kører det bare ? Jeg
har kik på en brugt der har kørt 4000 km og ikke koster alverden hos en
forhandler.Men hvis mærket eller modellen er ret ærgerlig.Så kan det jo være
lige meget..

mvh.
Peter Hansen

Fra : Chucky

Dato : 27-08-02 19:33

Motoren på en Amico holder pisse godt
Men hvis du vil tune den så forslår jeg helt klart en Aprilla Sonic eller rally istedet for da udvalget i tun-dele er meget støre
end med en Amico/Bws motor

"Mr.Lover" <peterpcs@hotmail.com> skrev i en news:3d6a564f$0$43951$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk