Siemens S45 og sync
Fra : Franz Berliner

Dato : 25-08-02 15:24

Hejsa

Er der nogle her i gruppen der har erfaringer med Siemens s45 eller s45i
mobiltelefon og sync af adressebog og kalender med Palm Desktop (OS X)?

Vil s45i kunne sync'es med iCal og den nye adressbook?

Jeg kan ikke finde noget info hos Siemens eller Apple og erfaringerne i
udenlandske grupper er noget blandede.

--
Franz : http://imv.au.dk/~fb

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 25-08-02 20:36

In article <1fhhbh1.1v7rqc3f134ieN%stuff@kampp.dk>,
stuff@kampp.dk (Franz Berliner) wrote:

> Vil s45i kunne sync'es med iCal og den nye adressbook?
>
> Jeg kan ikke finde noget info hos Siemens eller Apple og erfaringerne i
> udenlandske grupper er noget blandede.

kan du ikke se hos Simens om telefonen understøtter syncML? Ellers er
det vel ikke forbudt at rette henvendelse ti deres support afdeling...

Fra : Franz Berliner

Dato : 29-08-02 13:11

> kan du ikke se hos Simens om telefonen understøtter syncML? Ellers er
> det vel ikke forbudt at rette henvendelse ti deres support afdeling...

Det gør den vist ikke. Svar fra support:

Men selvom Siemens har valgt ikke at supportere Mac er det jo ikke
umuligt at det kan lade sig gøre at sync'e alligevel på en eller anden
måde.

Hvis man nu fx kunne finde en måde at beame hele sin adressebog og
kalender fra en Palm til telefonen kunne det jo også være en mulighed.

Istedet for at bruge alt for meget krudt på det ender det nu nok med at
jeg ser mig om efter en anden telefon. T68i er alligevel også meget
federe

--
Franz : http://imv.au.dk/~fb

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 29-08-02 18:21

stuff@kampp.dk (Franz Berliner) writes:

> Men selvom Siemens har valgt ikke at supportere Mac er det jo ikke
> umuligt at det kan lade sig gøre at sync'e alligevel på en eller anden
> måde.

Jeg har kigget lidt på trafikken mellem min Siemens og en Windows
2000. Der bliver brugt OBEX, måske kan du finde noget software til
Mac der understøtter det?

--
Thomas Bjorn Andersen - tbamacnewss@gen-v.net - ICQ: 11413721
irc://irc.netc.dk/%23Macintosh

Fra : Franz Berliner

Dato : 30-08-02 12:39

Thomas Bjorn Andersen <tbamacnewsNOSPAM200207@gen-v.net> wrote:

> Jeg har kigget lidt på trafikken mellem min Siemens og en Windows
> 2000. Der bliver brugt OBEX, måske kan du finde noget software til
> Mac der understøtter det?

OK, tak - det vil jeg prøve
--
Franz : http://imv.au.dk/~fb