modem-lyde?
Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 25-08-02 14:33

Jeg er selv på nettet via ethernet, men min svigerinde skal på nettet via
modem hos get2net/tele2.

http://www.get2net.dk/get2net/plsql/PackageSupport.PageSupportMain?i_Functio
n=DISPLAYPAGE&i_ID=osxforbindelse

Jeg har prøvet at guide over telefonen, bl.a. via deres hjemmeside med
OSX-opsætning, men når hun ringer op via tele-røret i top-menuen, hvorefter
InternetConnect åbner, ja så kan hun se modemet ringe op for derefter at
afbryde igen. Men der er ingen lyd.
Og det er det, som bekymrer mig. I mine gamle win-dage kom en diskant
klartone et sted nede fra kabinettet efterfulgt af diverse hyle- og
pibetoner indtil forbindelsen var etableret.
Modemet i iBooken er sat til "sound".

PS: iBooken blev startet i mit hjem, og derfor sprang vi "etabler
Internetforbindelse" over under installationen. Har det nogen betydning mht.
brug af modemet til Internet? Både ethernet og modemet er aktive/valgbare
under punktet netværk. Location er sat til automatik og TCP/IP er sat til
PPP for modemet.

Med venlig hilsen
Poul Skovmand Thingholm

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 26-08-02 11:31

On 25/08/2002 15:33, in article B98EA946.1B61%remove_skovmand@mac.com, "Poul
Skovmand Thingholm" <remove_skovmand@mac.com> wrote:

> så kan hun se modemet ringe op for derefter at
> afbryde igen. Men der er ingen lyd.
> Og det er det, som bekymrer mig.

Hm, måske er der et andet sted at spørge til modemlyde eller ej end dette
bredbånds-forum B-]
--
Poul Skovmand Thingholm
Post: fjern_pst@phenomen.dk