Det her er besynderligt...!
Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 25-08-02 04:49

Hej

Det spørgsmål, jeg har sendt om QX konvertering er sendt med nøjagtig de
samme indstillinger, jeg hele tiden har brugt, - som det ses med QP m.m.

Og såvidt jeg overhovedet kan se, så er den fuldstændig korrekt vist,
med alt hvad deraf følger....

Jeg er efterhånden ved at tro, at det ikke har noget med hverken det ene
eller det andet program at gøre, men udelukkende er serveren, der har
fejlen. Jeg har også lagt mærke til, at jo mindre trafik, der er på
serveren, des mere 'korrekt' vises indlæggene....

??????????

mvh. Erik Richard

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 25-08-02 12:12

> [...]
> fejlen. Jeg har også lagt mærke til, at jo mindre trafik, der er på
> serveren, des mere 'korrekt' vises indlæggene....

Jeg forstår godt forviringen. Der er ingen sammenhæng mellem 4.79 og 4.8
da 4.8 også har produceret for lange linjer. Både dette indlæg og det du
henviser til har en fornuftig linjelængde.

Dog tror jeg ikke på at serveren gør noget ved indlægene. Den modtager
dem bare som den modtager dem formateret af nyhedsklienten.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com