Gazpacho
Fra : Martin Andersen

Dato : 22-08-02 17:24

Jeg har fundet en opskrift på gazpacho i denne hedebølge

http://mp.sol.dk/madogvin/samlingen/p0700053.html

Kan man godt bruge flåede tomater, istedetfor friske tomater? og hvis nu man
kommer flere isterninger kan det vel klares på 20 minutter

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 22-08-02 17:33

"Martin Andersen" <martin.a@mail1.stofanet.dk> writes:

> [...]
>
> Kan man godt bruge flåede tomater, istedetfor friske tomater? og hvis nu man
> kommer flere isterninger kan det vel klares på 20 minutter

Jo mere is du kommer i, jo tyndere bliver suppen. Men hvis du får
lavet den for stærk/kraftig, så er løsningen jo lige for.

Mvh Trine, som absolut ikke er fan af gazpacho.

http://usenet.dk
http://www.triane.dk, hvis du mangler et sted at sove i Nordjylland

Fra : Jan Bøgh

Dato : 22-08-02 18:36

"Martin Andersen" <martin.a@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Kan man godt bruge flåede tomater, istedetfor friske tomater? og hvis nu
man

IMHO Ja, absolut. Flåede tomater er ringere end sommertidens solmodnede ude
ved gavlen og meget bedre end typiske supermarkedstomater, der ikke får lov
til at modne i solen.

vh
Jan

Fra : Christian Pedersen

Dato : 23-08-02 08:23

Jep brug du bare dåsetomater, MEN lav den dagen i forvejen og lad den stå i
køleskabet og trække, så smager den megameget af mere og bedre .

mvh.
En Gazpacho lover