Fjernvarme - afkøling
Fra : Annette B. Kristense~

Dato : 19-02-01 12:33

Hejsa,
Vi har lige fået vores årsopgørelse for fjernvarme. På bagsiden stod der
til min undring at vores afkøling er for lav. den stod til 29 grader
(kravet er 37 grader), dermed en ekstraregning på 380 kr, der dog ikke skal
betales, da det er første gang vi har set en for lav afkøling.

Er der nogen der ved hvad det kan skyldes, hvordan det kan afhjælpes ? Det
skal siges at vi fik skiftet måler ud i efteråret. Gennemsnitsafkøling for
jan-sept er 24 grader og for sept-dec er den 39 grader. Er det normalt ?
Årsgaen til målerudskiftning var at der var nogle målere der var defekte,
men de mente ikke vores var defekt. N¨r jeg går ud og ser på afkølingen
idag er den 46 grader.....

Gode råd er velkomne.

mvh.

Annette