Jog og gearing
Fra : Ukendt

Dato : 21-08-02 16:06

Er der en der har prøvet at geare en jog med lovlig cylinder??

Jeg har en SpaceInnovation, og overvejede om jeg ikke kunne opnå en lidt
bedre benzinøkonomi ved at ændre gearingen. Dog må optrækket ikke blive
ødelagt helt, da jeg vejer lige omkring de 100..

Jeg har kigget hos west-import.dk, men der er ikke rigtig nogen beskrivelse
af de gearinger de har. Er der en der kan fortælle mig om et godt sted at
købe en, eller bare hvilken ændringer der sker når man monterer en af de tre
fra WI.

Fra : Dewil

Dato : 21-08-02 22:55

"[8000]Gul" <powerrangers(snabela)oncable.dk> skrev i en news:3d63ac49$0$43970$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk
> [...]
> købe en, eller bare hvilken ændringer der sker når man monterer en af de tre

Jeg vil fraråde dig at prøve at geare en lovlig jog da det kun vil ødelægge optrækket
Og et godt sted at købe dig en god gearing er feks
www.scooter-racing.dk
www.scooter-attack.com
de har begge et udemærket udvalg