Søger sang med Peter Belli
Fra : Gitte Madsen

Dato : 20-08-02 20:35

Ja, jeg ved godt at jeg er meget sent på den. Men jeg søger med lys og lygte
efter en sang med Peter Belli, som der blev spillet et brudstykke af i
fjerneren for et par måneder siden. Jeg ved desværre hverken hvilken kanal
eller i hvilken udsendelse, men det har nok været i en reklame for et eller
andet. Det er en meget stille sang. Jeg ved godt, at det ikke er meget at gå
efter, men håber desperat, at der alligevel er een der kan hjælpe.

På forhånd tak

Gitte

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-08-02 20:51

Gitte Madsen <gitte_madsen@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d6299fb$0$27867$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> andet. Det er en meget stille sang. Jeg ved godt, at det ikke er meget at

> efter, men håber desperat, at der alligevel er een der kan hjælpe.

______________

Jeg ved ikke hvad der blev spillet i fjernsynet, men en sansynlig mulighed
er en af disse to:

INGEN REGNING (en sørgmodig sang om en pige som vil have penge for at slå
græsplænen, men da hun får remset en masse ting op, som far og mor har givet
hende gratis, får hun dårlig samvittighed)

TEDDYBJØRN (om en syg dreng som taler i valkey talkey med
lastvognschaufører - pludselig står der en masse lastbiler nedenfor hans
bolig. De vil allesammen gerne køre ham en tur rundt om huset)

Hilsen dansktopeksperten

Fra : Gitte Madsen

Dato : 20-08-02 21:36

> [...]
> lastvognschaufører - pludselig står der en masse lastbiler nedenfor hans
> bolig. De vil allesammen gerne køre ham en tur rundt om huset)

Hej Åge.

Jeg kender godt de to sange, men det er desværre ingen af dem. Den er lige
så stille som "Ingen regning", men måske knapt så "populærmusikagtig". Det
er svært at forklare Hvis du, eller andre har flere forslag modtages de
med kyshånd.

Venlig hilsen

Gitte

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-08-02 21:38

Åge Halldorsson skrev:

>valkey talkey

Det staves walkie talkie, men du skriver jo også, at du ikke bruger
engelsk i din daglige tale:

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410, 5210 og 6310 **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Fra : Ove Kristensen

Dato : 24-08-02 06:44

> Det staves walkie talkie, men du skriver jo også, at du ikke bruger
> engelsk i din daglige tale:

Hej Lasse !
Jeg ved ikke om du er klar over det, men det er normalt en uskrevet lov og
skik, at man ikke kommenterer andre´s måder at stave på - en person bliver
f.eks. ikke mindre ordblind af at andre kommenterer det :-?

Med venlig hilsen og god weekend
OveK.

Fra : rasmus carlsen

Dato : 20-08-02 21:50

"det er aften og jeg er alene - mod mit vindue, banker tunge grene - åh ååh
det mørker nu, lyset forsvinder - forsvinder med dig -yeah"!

Måske er det den?

ras

Fra : Gitte Madsen

Dato : 20-08-02 22:01

"rasmus carlsen" <rasmus.carlsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ååh
> det mørker nu, lyset forsvinder - forsvinder med dig -yeah"!

Hej Ras... jo, det kunne det måske godt være.. selvom jeg synes der er lidt
for mange stavelser i forhold til det "di da dum da dej" jeg har inde i
hovedet, når jeg tænker på sangen Har du titlen?

V.h.

Gitte

Fra : rasmus carlsen

Dato : 21-08-02 09:04

> [...]
> for mange stavelser i forhold til det "di da dum da dej" jeg har inde i
> hovedet, når jeg tænker på sangen Har du titlen?

- den hedder "Lyset forsvinder" ... og den findes i al fald på opsamlingen
Helt igennem respektabel ... en dobbelt cd ril bligge penge.

ras

Fra : Peter Theglev

Dato : 20-08-02 22:01

d. 20/08/02 21:35 skrev Gitte Madsen på gitte_madsen@hotmail.com i artiklen
> [...]

> andet. Det er en meget stille sang. Jeg ved godt, at det ikke er meget at gå
> efter, men håber desperat, at der alligevel er een der kan hjælpe.

Hmmm - jeg mener, Peter Belli var med i "Stereotest" på DR2 med Henrik
Milling som vært.
Der er udgivet en CD - prøv at søge på Google ...

Peter

Fra : Claus S

Dato : 21-08-02 00:19

"Gitte Madsen" <gitte_madsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> andet. Det er en meget stille sang. Jeg ved godt, at det ikke er meget at

> efter, men håber desperat, at der alligevel er een der kan hjælpe.

Jeg mener Peter Belli har indsunget: "For enden af regnbuen". Kan det være
den?

For enden af regnbuen
I hullet mellem stjernerne...
osv

mvh Claus
www.frekvens.dk

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 23-08-02 05:33

"Claus S" <clausREMOVETHIS@frekvens.dk> skrev i

> Jeg mener Peter Belli har indsunget: "For enden af regnbuen".
> Kan det være den?

Det må man ikke håbe, for Peter Belli har totalt molestreret dette
ellers udmærkede Poul Krebs-nummer. Krebsens originale udgave er nu
heller ikke så fantastisk, men det er derimod udgaven på live-CD'en
(mener den hedder "Månen, stjernene og vejen" eller noget i den
retning).

Fra : Michael Alø-Nielsen

Dato : 24-08-02 09:57

"Bjørn Løndahl" <usenet@_FJERN_londahl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> heller ikke så fantastisk, men det er derimod udgaven på live-CD'en
> (mener den hedder "Månen, stjernene og vejen" eller noget i den

Jeg har "kun" hørt Poul Krebs' originaludgave som du skriver, og Peter
Bellis version.
Af disse er Peter Bellis klart den fedeste i mine Øjne!
Det kunne være man skulle støve Krebsens live-cd op....

-Michael.

Fra : Gitte Madsen

Dato : 24-08-02 11:55

> [...]
> andet. Det er en meget stille sang. Jeg ved godt, at det ikke er meget at

> efter, men håber desperat, at der alligevel er een der kan hjælpe.

Hej allesammen, og tak for de mange gode bud på hvilken sang jeg er ude
efter. Det er desværre ikke een af dem I har nævnt, så har I andre forslag
modtages de med kyshånd (kysset kan I også få på panden - vælg selv)

På forhånd tak

Gitte

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-08-02 12:47

Hej Gitte

Du tror ikke det har været en fra hans cd med andres store numre. Cd'en
hedder " Ny dag på vej " og kan lånes på biblioteket, så det behøver ikke
koste andet end lidt besvær at finde ud af det. Ellers hvis du kommer i
tanker om mere om den, kan jeg måske nok finde den i samlingen, men der er
mange stille numre at vælge imellem.

Hilsen Benny