K : Puch Maxi
Fra : Philip Mahler

Dato : 20-08-02 19:33

Ja en af mine venner er på udkig efter en lille Puch til vintersæsonen...
Skriv lige hvis i har en lille satan til rådighed..

NRG MC3
70-75 km/t

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 20-08-02 20:14

> Ja en af mine venner er på udkig efter en lille Puch til vintersæsonen...
> Skriv lige hvis i har en lille satan til rådighed..

Jeg har en der er 100% lovlig til salg for 6.000.000 kr. (Hint: prøv
dk.marked.privat.knallert, mener jeg det er)

// Troels

Fra : Niels Skaaning

Dato : 20-08-02 22:00

Troels Plougmann Olsen skriver:

> Jeg har en der er 100% lovlig...

Sådan én eksisterer da vist ikke.
--
NS
-----

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 20-08-02 23:55

> Ejer af en Citroën BX 19 TRS fra 1988.
> Den har nu gået 290.000 km.

Sådan én eksisterer da vist heller ikke mere... Ik med alle de km

// Troels

Fra : Niels Skaaning

Dato : 21-08-02 00:13

Troels Plougmann Olsen skriver:

> Sådan én eksisterer da vist heller ikke mere... Ik med alle de km

Årh, hold op ;).
--
NS
-----