Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fotobogmærker
Fra : Dmitri Popov

Dato : 20-08-02 17:59

Hej

Jeg har lavet en lille beskeden webside med bogmærker til gode
fotoapplikationer og andre ressourcer. Siden er lavet til personlig brug,
men jeg tænkte, at nogen af jer måske kunne få nytte af den. Siden ligger på
en russisk web server, så bliv ikke forskræket hvis der er nogle underlige
bogstaver hist og her

Siden finder man på http://ehandbook.narod.ru

Gode links og kommentarer kan sendes til ehandbook@narod.ru

Hilsen
Dmitri

Fra : Carsten Øhlenschlæge~

Dato : 20-08-02 18:06

Dmitri Popov wrote:

> [...]
> en russisk web server, så bliv ikke forskræket hvis der er nogle underlige

Hej Dmitri...

Ganske handy side du har fået lavet dig der, men næste gang kunne du
godt sikre dig at den også kan ses i andre browsere (f. eks. Mozilla).
Men foruden det er den ganske brugbar.

--
Med Venlig Hilsen
Carsten Øhlenschlæger