Eudora/backup
Fra : [2900] Birgitte Behr~

Dato : 20-08-02 16:14

Hej med jer

Når man skal tage backup af sin adressebog og mails i Eudora, hvilke
mapper skal man så have fat i?

--
Mvh Birgitte
http://www.behrendt.dk/

Fra : Anders Krøyer

Dato : 20-08-02 20:29

In article <1fh855i.113rb1ksrwa2cN%birgitte@behrendt.dk>,
birgitte@behrendt.dk ([2900] Birgitte Behrendt) wrote:

> Hej med jer
>
> Når man skal tage backup af sin adressebog og mails i Eudora, hvilke
> mapper skal man så have fat i?

Det er det fine med Eudora det er pærelet, I din dokumentmappe har
eudora selv genereret en 'Eudora Folder' ikke at forveksle med 'Eudora
Application Folder'. I 'Eudora Folder' ligger din Inbox, Adressebog osv.

Hvis du vil backe din mail op så ligger den i undermappen 'Mail Folder'
din adressebog hedder Eudora Nicknames' kopier blot disse filer til en
Cd el. et externt drev. Jeg vil nu kraftigt anbefale at du backer hele
mappen op så får du attachments , settings, ja hele molevitten med, og
kan altid vende tilbage til sidste backup i tilfælde af total nedbrud af
din maskine.

Venlig Hilsen
Anders Krøyer

Fra : [2900] Birgitte Behr~

Dato : 21-08-02 08:31

Anders Krøyer <bassballs@mac.com> wrote:

> [...]
> mappen op så får du attachments , settings, ja hele molevitten med, og
> kan altid vende tilbage til sidste backup i tilfælde af total nedbrud af

Hej Anders

Tusinde tak for hjælpen

--
Mvh Birgitte