Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Erfaringer med Oly E20P?
Fra : Ole Slott Jensen

Dato : 20-08-02 16:00

Hej alle sammen

Jeg er blevet lidt "lun" på Olympus E-20p og kunne derfor godt tænke mig at
hører lidt fra andre som ejer sådan et kamera.

Hvad har jeres oplevelser været med det. Har I haft problemer og hvilke. Jeg
ved at der har været en del problemer med autofokus på E10 og er
selvfølgelig interesseret i at høre om der har været de samme oplevelser med
E20P.

Jeg synes at det kunne være intressant at vide, hvormange i Danmark der ejer
et E20 og hvilke problemer der har været med det (forhåbentlig ingen). måske
tegner der sig et mønster?

Håber at I har lidt tid til mine spørgsmål.

Hilsen
Ole

Fra : Tom Wagner

Dato : 20-08-02 22:32

On Tue, 20 Aug 2002 16:59:44 +0200, "Ole Slott Jensen" <osj@pwc.dk>
wrote:

>Jeg er blevet lidt "lun" på Olympus E-20p og kunne derfor godt tænke mig at
>hører lidt fra andre som ejer sådan et kamera.

Prøv at læse her:
http://www.dpreview.com/forums/forum.asp?forum=1022

Tom

Fra : Ole Slott Jensen

Dato : 23-08-02 08:19

Hej Tom

Jeg følger tæt dette forum på dpreview. Men jeg kunne godt tænke mig at høre
fra personer her i danmark. Jeg har set flere danskere med indlæg i dpreview

Tak for dit svar
Ole