iChat invitation
Fra : David Blangstrup

Dato : 20-08-02 15:46

Jeg har lige haft en hyggelig sludder med Morten Reippuert over iChat. Vi
prøvede at få Michael Tysk-Andersen med (ved at trække ham over i
participants vinduet, men han overvejer stadigŠ
Er der flere? Lad os prøve, hvad missen kan.
iChat er faktisk fedŠ

--
aol://davidbeatnik

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 20-08-02 16:12

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> [...]
> participants vinduet, men han overvejer stadig…
> Er der flere? Lad os prøve, hvad missen kan.

Argh, var lige trådt udenfor i det gode vejr og missede min første chat
invitation nogensinde. Men for at følge op på hvad der efterfølgende
hændte, siger min AOL klient mig at hr. Reippuert er faldet i søvn og
hr. Blangstrup hellere vil se film.

Smid et screenname og vær med (næste gang).
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 20-08-02 16:57

On 20/08/02 17:12, in article 1fh84s4.1fd9qg91m2zkm2N%mta@mac.com, "Michael
Tysk-Andersen" <mta@mac.com> wrote:

> [...]
> hr. Blangstrup hellere vil se film.
>
> Smid et screenname og vær med (næste gang).

Jeg vil os' være med! Men min jaguar bliver stadig "reviewed" hos Apple -
hvor har I fået jeres fra?!

Jesper - (forhåbentlig) snart på "iChat://jmfink@mac.com"

--
<http://www.mac-biddet.dk>

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 20-08-02 17:27

Jesper Møller-Fink <jmfink@mac.com> wrote:

> Jeg vil os' være med! Men min jaguar bliver stadig "reviewed" hos Apple -
> hvor har I fået jeres fra?!
>
> Jesper - (forhåbentlig) snart på "iChat://jmfink@mac.com"

Jeg snyder og bruger AOL Instant Messenger. Du kan bare bruge din
mac.com adresse som screenname. Når iChat kommer fortsætter du bare med
den i stedet.

Jeg har smidt dig på min buddy list.

Slesvig?
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 20-08-02 20:22

On 20/08/02 18:27, in article 1fh88gd.fz5bym1co89c9N%mta@mac.com, "Michael
Tysk-Andersen" <mta@mac.com> wrote:

> Jeg snyder og bruger AOL Instant Messenger. Du kan bare bruge din
> mac.com adresse som screenname. Når iChat kommer fortsætter du bare med
> den i stedet.

Ok - det må jeg lige prøve...

> Jeg har smidt dig på min buddy list.

Så er du også på min (kommende) liste, buddy

> Slesvig?

Nope - Kolding, men jeg har da gode forbindelser syd for grænsen

Jesper

--
<http://www.mac-biddet.dk>

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 20-08-02 20:41

On 20/08/02 18:27, in article 1fh88gd.fz5bym1co89c9N%mta@mac.com, "Michael
Tysk-Andersen" <mta@mac.com> wrote:

> Jeg snyder og bruger AOL Instant Messenger. Du kan bare bruge din
> mac.com adresse som screenname.

Men hvordan i h-h-h registrerer jeg mig selv.? AOL's site er sgisme da ikke
til at finde ud af! Det er lige til at lukke op og skide i! Damnit!

Jesper

--
<http://www.mac-biddet.dk>

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 20-08-02 20:47

On 20/08/02 21:40, in article B98867D9.FB3C%jmfink@mac.com, "Jesper
Møller-Fink" <jmfink@mac.com> wrote:

> Men hvordan i h-h-h registrerer jeg mig selv.? AOL's site er sgisme da ikke
> til at finde ud af! Det er lige til at lukke op og skide i! Damnit!

Hmm.. hehe - jeg prøvede vist at gøre det mere bøvlet end nødvendigt er. Nå,
men nu gider den snuppe min mac.com adresse som screenname - godtager den
ikke "@"?

Jesper

--
<http://www.mac-biddet.dk>

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 20-08-02 21:04

On Tue, 20 Aug 2002 21:40:41 +0200, Jesper Møller-Fink <jmfink@mac.com> wrote:

> Men hvordan i h-h-h registrerer jeg mig selv.? AOL's site er sgisme da ikke
> til at finde ud af! Det er lige til at lukke op og skide i! Damnit!

<http://aim.aol.com/aimnew/newreg/register2.adp?promo=208886> Hvis du
har en netscape adresse kan du bruge brugernavn og passw fra denne.
(en tidligere netscape version krævede at man oprettede en for at
kunne tage programmet i brug)

Besides, if you can't get a decent kernal panic      <icq://131382336>
or two in a month, what's the point of living?      <aol://reippuert>

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 21-08-02 01:47

> [...]
> hr. Blangstrup hellere vil se film.
>
> Smid et screenname og vær med (næste gang).

Okillidokilly: tommyknockersb på AIM

Mojn, Thomas

Fra : Jonas Voss

Dato : 20-08-02 17:01

On Tue, 20 Aug 2002 16:45:48 +0200, David <firstname@lastname.dk> wrote:

> Er der flere? Lad os prøve, hvad missen kan.

aol://vossmacaddict

Mis ikke inkluderet.

--
Jonas @ 55.75, 12.42 | Husk på, de fleste browsere ikke tolererer