Mundoplukkere
Fra : Andrew

Dato : 19-08-02 18:41

Hej

Jeg leder desperat efter disse lakridser kaldt mundoplukkere. De er fra
Pingvin (tror jeg nok) og har form som en oplukker. Jeg har været i Metro
Engroshandel uden held, kender i et sted hvor man kan få sådan en kasse?

Eller er de helt udgåede?

Mvh Anders

Fra : Peter Larsen

Dato : 19-08-02 19:22

Hej Anders
Jeg har også forgæves søgt efter dem det sidste ca 2 år , de havde dem
nemlig der lige indtil for ca 2 år siden, hvor de er blevet af kunne jeg
også godt tænke mig at vide , men jeg er bange for at de er aflivet hos
Pingvin

De er sikkert for stærke,lever ikke op til EU krav , ikke børnelakrids, kan
ikke sælges andre steder end her i landet , ja undskyldninger har de vel
nok af .

Mvh Peter

Fra : Andrew

Dato : 19-08-02 19:29

Hvor er det sørgeligt at god lakrids må ofres til fordel for syntetisk bras;
HUBBA BUBBA, Chupa Chups, ja jeg ved snart ikke hvad det hedder altsammen.
Men jeg er edderspændt rasende over det. Det var den bedste lakrids på
markedet; jeg savner den, men må nok indse at jeg må sige farvel til den.
Farvel mundoplukker, du havde det i dig men måtte give efter for udbud og
efterspørgsel og folks manglende smag for god kvalitetslakrids. Nu kan vi
ikke andet end ære dit minde og søge nye græsgange efter god lakrids.

snøft (

Mvh Anders

Nogle bud på en værdig efterfølger?
Det blir bare aldrig det samme...

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 19-08-02 20:17

Andrew skrev:

> Hvor er det sørgeligt at god lakrids må ofres til fordel for
> syntetisk bras;

Katjes salte fisk er IMHO ret gode. Hvis det ikke var fordi jeg
er på Atkins, ku' jeg æde en 300 g-pose på en halv time. Uhm!

Mundoplukkere var også gode, men det må mindste være 20 år siden
jeg har smagt sådan en.

// Klaus

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 19-08-02 19:53

Mon, 19 Aug 2002 19:40:30 +0200, skrev "Andrew"
<andvalen@post.tele.dk> :

>Jeg leder desperat efter disse lakridser kaldt mundoplukkere. De er fra
>Pingvin (tror jeg nok) og har form som en oplukker. Jeg har været i Metro
>Engroshandel uden held, kender i et sted hvor man kan få sådan en kasse?

De udgik for et par år siden (svjh) - der var desværre ikke salg
nok i dem. Sikkert fordi de kun solgtes i løssalg eller i hele kasser,
og desværre ikke i poser, ligesom de fleste andre lakridser.

--
Gitte Sørensen news@gittes.dk

Besøg min hjemmeside med galleri (tegning & akvarel), fotos,
rejser og madopskrifter http://home.worldonline.dk/~cgsorens

Fra : Andrew

Dato : 19-08-02 21:31

Verden er a'lave!!!

Jeg ved ikke om livet er værd at leve uden mundoplukkere?(

Fra : Pia

Dato : 22-08-02 12:30

Jeg har ledt med lys og lygte efter Beskøjtere!! Det var vel nok også
Pingvin, og de var bare suverænt gode. Jeg bor i England nu, og det er
luksus for mig at komme hjem og spise lakridser. Men ak og ve, ingen
Beskøjtere.

Pia