Hvad koster dette????
Fra : Britta Madsen

Dato : 19-08-02 06:28

Hejsa...
Da vi godt kunne tænke os at få asfaltbelagt vores store indkørsel, kunne vi
godt tænke os at vide om der er nogle af jer herinde der ved hvor det er
billigst her på sydsjælland og hvad prisen ca. er?
Eller om I kender en billigere løsning med arbejdsløn og matrialer i prisen?
Men der er lige et lille men og det er at det skal være en glat overflade,
vi er ikke til småsten!!!!!
Håber I kan hjælpe os....
M.v.h
Britta

Fra : Preben Andersen

Dato : 19-08-02 06:30

"Britta Madsen" <bm_tigerdyr@get2net.dk> wrote in message
> [...]
prisen?
> Men der er lige et lille men og det er at det skal være en glat overflade,

Så vidt jeg ved, er det slet ikke tilladt at asfaltere på privat grund, men
spørg hellere din kommune inden du gør noget.

mvh
Preben

Fra : SB

Dato : 19-08-02 12:09

"Preben Andersen" <pran@privat.dk> skrev i en meddelelse

> "Britta Madsen" <bm_tigerdyr@get2net.dk> wrote in message
> vi
> prisen?

der kører ind imellem et irsk firma rundt og tappeserer folks indkørsler med
asfalt, de er meget billige, men kvaliteten er vist også der efter.
Mener også de har deres egen måde at behandle eventuelle klager over deres
arbejde på
Så dem skal du i hvert fald ikke bruge.

Søren

Fra : Calle.

Dato : 19-08-02 13:23

Preben Andersen wrote:
> [...]
>
> Så vidt jeg ved, er det slet ikke tilladt at asfaltere på privat
> grund, men spørg hellere din kommune inden du gør noget.

Jeg kender da flere gårde, der har fået det gjort, da en traktor hurtigt kan
ødelægge en fin indkørsel.
--
Automatik Mekaniker
Calle

Fra : Preben Andersen

Dato : 20-08-02 14:47

"Calle." <Calle@jyde.dk> wrote in message

> Jeg kender da flere gårde, der har fået det gjort, da en traktor hurtigt
> [...]

Det er heller ikke privat, et landbrug er en virksomhed.

mvh
Preben