eggs benedict
Fra : ~ Susanne ~

Dato : 17-08-02 17:40

Hej!

Er der nogen der ved hvor i (Stor)København man kan få serveret eggs
benedict? Eller måske du har en opskrift som du kan anbefale? (har søgt på
google, men jeg er mere interesseret i opskrifter som er anbefalet)

På forhånd mange tak for hjælpen!

Susanne

PS. Ved private svar, slet 'SLETDETTE' i mailadressen

Fra : Pia

Dato : 22-08-02 12:35

Den er godt nok på engelsk, men hvis det er ok, så kan du prøve:
http://www.deliaonline.com/recipes/r_0000001346.asp
Jeg har lavet den en del gange (selvom jeg nu oftest snyder og køber færdig
hollandaise!!), og den er god!

Pia