"Oldgamle" sager...
Fra : Kasper Damkjær

Dato : 17-08-02 13:09

Jeg sidder lige og kigger de gamle vinyler igennem (vil snart have en
pladespiller igen!). Der er bestemt et par guldkorn i samlingen :) men
jeg kom selvfølgelig også til at tænke på alle de gamle numre, jeg _ikke_
er i besiddelse af.

Særligt er jeg interesseret i at høre fra nogen, der kender til en
coverversion af Nomad "(I wanna give you) Devotion" (1991).
Coverversionen hed "(I wanna fuck in) Slowmotion" Endvidere var der vist
også en cover af Snap "The Power", der vist hed "I take a shower".

Er der andre end mig, der kan huske den side af dancemusikken fra starten
af halvfemserne?

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 17-08-02 14:02

> [...]
> også en cover af Snap "The Power", der vist hed "I take a shower".
>
> Er der andre end mig, der kan huske den side af dancemusikken fra starten

Ikke lige de to nævnte, men i Tyskland var der et cover af "Pump up the
jam", der hed "Pump auf das Bier":
Pump auf das Bier
Pump es auf
Pump es jeder Menge.

--

Med Venlig Hilsen
Claus Ellegaard Skytte, 5750 Ringe.

Fra : Pipeline

Dato : 17-08-02 15:46

"Betina og Claus Ellegaard Skytte" <bces@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Ikke lige de to nævnte, men i Tyskland var der et cover af "Pump up the
> jam", der hed "Pump auf das Bier":
> Pump auf das Bier
> Pump es auf
> Pump es jeder Menge.

Hæ, jeg har lige siddet og hørt den engelske parodiversion af Pump Up The
Jam! Den hedder Pump Up The Bitter og er med Stars Turn On 45 Pints.

Fra : Lars Bernau

Dato : 17-08-02 21:41

In article <Jkt79.5841$ww6.756792@news010.worldonline.dk>,
exciter@tiscali.dk says...

> "Betina og Claus Ellegaard Skytte" <bces@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> >

> Hæ, jeg har lige siddet og hørt den engelske parodiversion af Pump Up The
> Jam! Den hedder Pump Up The Bitter og er med Stars Turn On 45 Pints.

Det tror jeg ikke du har !

Pump Up The Bitter af er parodi af Pump Up The Volume !

Men det er stadig en feeed parodi!
--
Lars Bernau
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Pipeline

Dato : 18-08-02 01:19

"Lars Bernau" <lbe@dontmailme.dk> skrev i en meddelelse
> Det tror jeg ikke du har !
>
> Pump Up The Bitter af er parodi af Pump Up The Volume !
>
> Men det er stadig en feeed parodi!
> --
> Lars Bernau

Du har da så inderligt ret! Men hvad er det andet nummer der er parodieret i
samme sang? Hedder den ikke Bomb Da Base eller sådan noget?

MVH
Pipeline

"Keep the bar clear, please!"

Fra : Lars Bernau

Dato : 18-08-02 08:07

In article <eJB79.6074$ww6.834897@news010.worldonline.dk>,
exciter@tiscali.dk says...

> "Lars Bernau" <lbe@dontmailme.dk> skrev i en meddelelse

> Du har da så inderligt ret! Men hvad er det andet nummer der er parodieret i
> samme sang? Hedder den ikke Bomb Da Base eller sådan noget?

Jo! De blander lidt Bomb The Bass - Beat Dis ind i nummeret.

Fra : Lars Bernau

Dato : 17-08-02 21:42

In article <3d5e497a$0$27643$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
bces@adslhome.dk says...

> Ikke lige de to nævnte, men i Tyskland var der et cover af "Pump up the
> jam", der hed "Pump auf das Bier":
> Pump auf das Bier
> Pump es auf
> Pump es jeder Menge.

Uh Ja, go'e gamle Werner !

Fra : Lars Bernau

Dato : 17-08-02 21:27

In article <Xns926D8FDD5B0DFusenetdamkjaernet@194.255.237.194>,
usenet@damkjaer.net says...
> [...]
> også en cover af Snap "The Power", der vist hed "I take a shower".
>
> Er der andre end mig, der kan huske den side af dancemusikken fra starten

De to numre siger mig ikke noget, men jeg har da en plade fra 1991, med
en coverversion ag C&C Music Factory's Gonna Make you Sweat. Det blev til
Sissy Penis Factory - Everybody Fuck Now.

Jeg har en hel Lp, hvor Rap & Dance numre er blevet pornoficeret, der er
nogle ganske fornøjlige udgaver af kendte numre på.

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 18-08-02 14:33

Lars Bernau skrev: (messageID:

> De to numre siger mig ikke noget, men jeg har da en plade fra 1991,
> med en coverversion ag C&C Music Factory's Gonna Make you Sweat. Det
> blev til Sissy Penis Factory - Everybody Fuck Now.

Yes! Den kan jeg også godt huske :)

> Jeg har en hel Lp, hvor Rap & Dance numre er blevet pornoficeret, der
> er nogle ganske fornøjlige udgaver af kendte numre på.

Kan du komme med yderligere info om den plade - det er vist en jeg skal
på jagt efter...

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net/

Fra : Lars Bernau

Dato : 18-08-02 17:57

In article <Xns926E9E07A2B54usenetdamkjaernet@194.19.194.5>,
usenet@damkjaer.net says...

> Kan du komme med yderligere info om den plade

Det kan jeg da! Den hedder Sex In The House / Sex In The Hood. Den er
udkommet på Connoisseur - Records & Condoms Inc. Det er fra 1989.

Trackliste: navnene i parantes er de originale titler

Side 1 (House side)

Long Fellow - This Is Penis (This Is House)
69th Street Crew - Fuck It To The Bone (LNR - Work It To The Bone)
Slim Jim - Fuck Music (Got To Have It) (original titel ikke kendt)
Sexual Society - Fucking (Original titel ikke kendt)

> det er vist en jeg skal på jagt efter...

Personligt tror jeg den er umulig at opdrive nogen steder.

Side 2 (Rap side)

Titty Hole Gang - Penis Delight (Sugar Hill Gang - Rappers Delight)
Wild Boys - Pussy Thang (Tone Loc - Wild Thing)
Flight MC's - Fly Style (Beastie Boys - The New Style)
Fly Boys - Pump up The Booty (M/A/R/R/S - Pump Up The Volume)

Fra : Troels

Dato : 18-08-02 17:59

> Det kan jeg da! Den hedder Sex In The House / Sex In The Hood. Den er
> udkommet på Connoisseur - Records & Condoms Inc. Det er fra 1989.
>
> Trackliste: navnene i parantes er de originale titler

[Snip sjove titler]

Geniale titler må man sige

/Troels