Nye lejer til forhjul - Pris ?
Fra : LowLifeDK

Dato : 15-08-02 19:44

Er lidt knotten,- det ene af mine lejer i forhjulet er smadret (har taget
det af, kuglene rasler ud i spåner)

Nogen erfaring med prisen hos et værksted ?

Jeg bor tæt på Scooter-City, Hillerødgade.

Er de ok ?

--
LowLifeDK

"Det er FEDT at sidde i et badekar
og slå prutter...det kilder så dejligt
op af ryggen.."

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 15-08-02 20:29

"LowLifeDK" <easyliving@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det af, kuglene rasler ud i spåner)
>
> Nogen erfaring med prisen hos et værksted ?
>
> Jeg bor tæt på Scooter-City, Hillerødgade.

Nu skal det lige siges at hans scooter er en big max!

Oliver Bruchhaus.

Fra : LowLifeDK

Dato : 15-08-02 20:36

> Nu skal det lige siges at hans scooter er en big max!

Skrid punk, jeg siger den igen....min PGO er IKKE til salg !

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 15-08-02 21:00

> Skrid punk, jeg siger den igen....min PGO er IKKE til salg !

Det sidste jeg vil eje er en pgo! Der går rygter om at forhjulslejerne ryger
i dem!

Oliver Bruchhaus.

Fra : LowLifeDK

Dato : 15-08-02 21:45

> Det sidste jeg vil eje er en pgo! Der går rygter om at >forhjulslejerne
ryger i dem!

> Oliver Bruchhaus.

ja ja...

Er det et PGO problem, eller bare mobning ?

Low

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 16-08-02 14:00

> ryger i dem!

> ja ja...
>

> Er det et PGO problem, eller bare mobning ?
>
> Low

Hehe...sæt dig ind i en dykker klokke og tænk lidt over det! (Mobning!)

Oliver Bruchhaus.

Fra : LowLifeDK

Dato : 16-08-02 21:55

> Hehe...sæt dig ind i en dykker klokke og tænk lidt over >det!
(Mobning!)

Har prøvet,- hjalp ikke...

Har iøvrigt selv skiftet lejerne i dag. STORT skridt udi teknikkens verden !