Fandens spadserestok
Fra : Thomas

Dato : 15-08-02 08:43

Hvordan udrydder man effektivt en fandens spadserestok? Jeg har savet det
oprindelige træ ned, men der skyder konstant nye træer op omkring det gamle
træ. Hvad gør man for at blive det kvit en gang for alle?

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - ny version!
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial
http://www.fastfreeway.dk/?ref=11242 - får du trafik nok på din hjemmeside?

Fra : HSC

Dato : 15-08-02 14:03

Jeg har hørt man kan "ringe" stubben.

Dvs. skære en 4-5 cm bred ring, hele vejen rundt om træet, så får træet ikke
vand, og holder op med at skyde.
Hvis det ikke passer, så er Leth fuld af løgn.

Fra : Michael, Fyn

Dato : 15-08-02 15:09

Sprøjt RoundUp på stubben - det virkede for mig.

Mvh.
Michael

Fra : Jens Kloster

Dato : 15-08-02 15:12

Ååååhhh neejj Nu starter "religionskrigen" igen

Fra : Thomas

Dato : 19-08-02 11:41

"Michael, Fyn" <kajirus@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Sprøjt RoundUp på stubben - det virkede for mig.

Den har fået round up på stubben, og selve træet som er fældet er også
stoppet, men der skyder små træer op over alt lige rundt om. Det er dem jeg
gerne vil fjerne en gang for alle. Og betyder det jeg skal bruge kemikalier,
så kommer der kemikalier på, jeg er ikke fanatisk på det område.