New York musik støtte?
Fra : Claus Hoffmann

Dato : 15-08-02 00:57

Hey

Er der nogle der ligger inde med nogle gode råd angående økonomisk støtte
igennem fonde til finansiering af længere ophold i New York som band.

Vi er et dansk band som har noget ufatteligt godt igang med nogle agenter og
pladefolk i New York. Alt ville bare være sjovere, hvis det ikke var et
kæmpe bank lån der skulle finansiere opholdet........Ikke at vi ikke tager
afsted..Det gør vi......Men hjælp SØGES......!!!

Skriv og hør nærmere.....

Claus

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 15-08-02 11:14

Prøv at spørge eksperterne hos http://www.fajabefa.dk/.

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 15-08-02 11:47

"Claus Hoffmann" <the_hemmingsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kæmpe bank lån der skulle finansiere opholdet........Ikke at vi ikke tager
> afsted..Det gør vi......Men hjælp SØGES......!!!

Jeg har ofte kontaktet konsulenttjenesten om både stort og småt. Om de
eksisterer under den nye regering, er jeg ikke klar over, men ellers prøv
dem. MIC er også en mulighed plus Fajabefa som tidligere nævnt. Hvad med
ROSA? Videre uddeler Koda også penge og i Aalborg har vi det, der hedder
MUSAM, som uddeler lidt hist og her. Jeg har selv søgt mange steder og har
opnået 200 dejlige konvolutter og en masse frimærker Nu jeg kommer til
at tænke på det, så kan man vist låne en cd-rom på biblioteket, hvor
kontakter til så godt som alle støttemuligheder forefindes - ved ikke hvad
den hedder...

Ulrik