Jeg kan ihvertfald godt anbefalt Runneren.
Har selv en. Det er den mest økonimiske scooter jeg har set længe.35km/L....
Og med en 12 L tank så er du oppe på en Aktionsradius på ca 450km.
Men Mht til fjernelse af spærrer osv.. Så fjern skiven i varioet foran, så
den kan få lov til at geare helt op, og selv om du siger den kun skal køre
60/65 bare vent
du skal nok få sat farten op på et tidspunkt. Og det er
også en af de få scootere der kan holde til det.
Men vil ihvertfald gerne anbefale den på det kraftigste.
Hvis du har nogle spørgsmål kan du jo bare skrive.
SteF
"Søren Ladegaard" <soren_ladegaard@commodorebillboard.com> skrev i en
meddelelse news:65B69.2700$ww6.298774@news010.worldonline.dk...
> Jeg overvejer at købe en Gilera Runner. Jeg har prøvekørt en ved en
> forhandler.
>
> Den var ændret ved, at man havde ændret på indsugningen så den kunne køre
> lidt stærkere. Den gik ca. 60 km/t på speedometeret.
>
> Tager den så ikke alt for mange omdrejninger fordi den stadig er begrænset
i
> gearingen/variatoren? Vil det være en fordel at fjerne skiven også?
>
> Ifølge forhandleren er en Gilera Runner alt for langsom i optræk hvis den
er
> lovlig. Er det korrekt?
>
> Gilera Runner er begrænset i variatoren, i indsugningen samt med et
blindør.
> Jeg vil gerne have den til at køre 60 - 65 km/t. og helst med
> så lavt et omdrejningstal som muligt. Jeg ønsker ikke at anvende tundele.
>
> Hvilken kombination skal jeg gå efter? Uden at have forstand på det, ville
> jeg selv umiddelbart foreslå at fjerne blindrøret samt skiven i
variatoren -
> men lade indsugningen være som den er. Lyder det som en fornuftig
> kombination?
>
> ---
> Best regards / Med venlig hilsen
>
> Søren Ladegaard - Denmark
> [
http://www.CommodoreBillboard.com ]
>
>