Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Natkikkert?
Fra : Søren

Dato : 13-08-02 21:41

Hej NG'ere

Hvilke nat-kikkert forhandlere kan anbefales i København eller på nettet.
Det er kun "Gen 1" kikkerter jeg er interesseret i, da Gen 2+3 ikke er til
min tegnebog.

/Søren

Fra : Henrik

Dato : 14-08-02 20:30

Hej Søren
Alt efter hvor meget den skal kunne, så kan vi skaffe fra 2000,- og op.
Mvh.
Henrik Schwarz
www.digitalfotoservice.dk

Fra : F.Larsen

Dato : 15-08-02 03:09

"Henrik" <schwarz@privat.dk> wrote in message
> Hej Søren
> Alt efter hvor meget den skal kunne, så kan vi skaffe fra 2000,- og op.
> Mvh.
> Henrik Schwarz
> www.digitalfotoservice.dk

Der er jo ikke nogen kikkerter overhovedet på den web side ?

Det kunne være interresant at se hvilke modeller der er at vælge imellem og
hvad de koster

--
Flemming
http://home.cbkn.dk/Rhodos/

Fra : F.Larsen

Dato : 15-08-02 03:16
Fra : Henrik

Dato : 15-08-02 16:29

> Der er jo ikke nogen kikkerter overhovedet på den web side ?
>
> Det kunne være interresant at se hvilke modeller der er at vælge imellem
> [...]

Hej Flemming

Det er korrekt at der ingen kikkerter er, men som jeg skrev, hvad skal den
kunne ?
Vi kan skaffe natkikkerter fra 2000,- og op. Det er ikke lagervarer, men
skaffes typisk på 48 timer.

Mvh.
Henrik Schwarz
www.digitalfotoservice.dk
Ps. Vi laver billeder, men kan skaffe det meste ... til en rimlig pris.