Resrvedele fra et firma i Lyngby, hvem ken~
Fra : Morten Larsen

Dato : 13-08-02 16:50

Hej

Jeg har fået et tip om et firma i Lyngby
der har alt i brugte dele til knallerter.
Det hedder vist nok L.M.C, men
jeg kan ikke finde dem ? Kender nogen dem ?

Morten

Fra : Niels Jalling

Dato : 13-08-02 22:21

Hej

Jeg kan ikke huske den nøjagtige adresse men det er på Mosevej (en
sidevej til Lyngby Hovedgade). De har tidligere annonceret i Den Blå
Avis, jeg ved ikke om de gør det for tiden, eller om de i det hele
taget eksisterer mere. Det er et par år siden jeg har handlet der.

/Niels

Fra : Morten Larsen

Dato : 14-08-02 11:12

"Niels Jalling" <jalling@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Avis, jeg ved ikke om de gør det for tiden, eller om de i det hele
> taget eksisterer mere. Det er et par år siden jeg har handlet der.

Jeg vil prøve lidt på vejnavnet, har i øvrigt pløjet Den Blå avis igennem
uden held.
Tak for tippet

Morten