Hvem har lavet musikken til Forsvundne han~
Fra : Troels

Dato : 13-08-02 16:10

Er det noget DSB-noget? Jeg holder så meget af togfløjten!

Hvor blev den af? Vi ved det ikke .

/Troels

Fra : Torben

Dato : 13-08-02 20:39

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er det noget DSB-noget? Jeg holder så meget af togfløjten!
>
> Hvor blev den af? Vi ved det ikke .

LOL , puha.. jeg ahr helt ondt i maven!
Det må du ikke gære igen Troels!

--
Med venlig hilsen / Best regards
Torben

Fra : Hans Pedersen

Dato : 14-08-02 15:09

On Tue, 13 Aug 2002 21:38:59 +0200, "Torben" <me@somewhere.int> wrote:

>LOL , puha.. jeg ahr helt ondt i maven!
>Det må du ikke gære igen Troels!

Ikke noget at sige til, at du får ondt i maven, når det ligefrem
gærer!

--
Hans Pedersen, Esbjerg.
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 13-08-02 20:52

Troels wrote:
> Er det noget DSB-noget? Jeg holder så meget af togfløjten!
>
> Hvor blev den af? Vi ved det ikke .

Var det ikke DJ Alligator: "Blæs min togfløjte, tæve"? Et stort hit i Mexico
og dele af Schweitz, iøvrigt.

/Nikolaj

Fra : Ulrik Kold

Dato : 14-08-02 10:06

Nikolaj Borg wrote:

> Var det ikke DJ Alligator: "Blæs min togfløjte, tæve"? Et stort hit i Mexico
> og dele af Schweitz, iøvrigt.
>
> /Nikolaj

Jeg var i Østslavonien på et tidspunkt, hvor jeg hørte den blev brugt i
fangelejrene til at opildne de små børn til at blive ved med at grave
indtil deres fingre blev til knogler.

..kold
Hi! I'm your friendly neighborhood signature virus. | www.ulrikkold.dk
Copy me to your signature file and help me spread! | mig@ulrikkold.dk