Snyd til CS........
Fra : Leif Poulsen

Dato : 09-08-02 18:25

........... er jeg særdeles meget imod og har lige siddet og læst
"Rasmus-tråden"

Men er der nogle lovlige "hjælpemidler" ??

Jeg synes at have hørt at man kan lave en "makro" eller hvad det nu kaldes,
som gør at man kan købe en AK47 + en HG + Fuld ammo i et tastetryk. Kan det
lade sig gøre og er det ulovligt.

Hilsen

Leif
"non-cheater"

Fra : Klaus G.

Dato : 09-08-02 19:01

"Leif Poulsen" <lp@FJERNDETTEknus.dk> wrote in message
> [...]
kaldes,
> som gør at man kan købe en AK47 + en HG + Fuld ammo i et tastetryk. Kan

Det du tænker op er buyscripts og de er helt lovlige, så er der ting som
dynamiccrosshair, farven på crosshair, net settings osv. de er også lovlige
til et vist sted...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

klaus_godt@hotmail.com

Fra : Leif Poulsen

Dato : 09-08-02 20:26

> Det du tænker op er buyscripts og de er helt lovlige, så er der ting som
> dynamiccrosshair, farven på crosshair, net settings osv. de er også
lovlige
> til et vist sted...

Jamen hvordan laver man det ?

Hvad menes med "til et vist sted" ?

Jeg vil edderbukkeme nødigt tages for snyd

Hilsen

Leif

PS Er der nogen der har adresser på Newbieservere ?

Fra : Devast8or

Dato : 09-08-02 22:13

> lovlige
> >

> Jamen hvordan laver man det ?

Prøv at spørge om lidt hjælp til buy-scripts i
Alt.games.half-life.counterstrike der sidder nogle der har ret godt styr på
den slags.

Ellers har Nextwish skrevet et script som du selv kan tilpasse, jeg har dog
ikke selv prøvet det. Hent det her
http://www.nextwish.org/mods.php?page=script/cstrike

> Hvad menes med "til et vist sted" ?

Sådan noget som crosshair der fjerner det sorte ved sniperriflerne betegnes
vist normalt som snyd.

> Jeg vil edderbukkeme nødigt tages for snyd

Det kan jeg godt forstå :)

> Hilsen
>
> Leif
>
> PS Er der nogen der har adresser på Newbieservere ?

Brug GameSpy og filtrer på ord som "beginner" eller lignende. UK2.Net har
nogle kørende, det kan være de har IP-adresserne på deres hjemmeside.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Simon Kamber

Dato : 10-08-02 10:48

On Fri, 9 Aug 2002 21:26:18 +0200, "Leif Poulsen"
<lp@FJERNDETTEknus.dk> wrote:

>Hvad menes med "til et vist sted" ?
Så længe det ikke giver dig en urimelig fordel. Det er fair nok at
kunne købe hurtigere når det alligevel er i starten af runden. Nye
models er også fair nok. Grænsen passeres når f.eks. scriptsne affyrer
x antal enkeltskud efter hinanden så sigtekornet når at samle sig, og
når skinsne f.eks. er røde for terrorister og blå for CT så man kan
kende dem øjeblikkeligt. Som regel kan man kende forskel med
gammeldags sund fornuft.
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : rasmus carlsen

Dato : 10-08-02 22:59

> [...]
> når skinsne f.eks. er røde for terrorister og blå for CT så man kan
> kende dem øjeblikkeligt. Som regel kan man kende forskel med

- hehe. Det kan være svært når man bruger en 15 tommer skærm fra 1997 ... så
bliver alting lidt småt og i mørkre ret ens ... og helt galt får det hvis
solen skinner ind af vinduet!

ras

Fra : Lakken

Dato : 10-08-02 17:08

Leif Poulsen <lp@FJERNDETTEknus.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:kIU49.8524$G3.1180186@news010.worldonline.dk...
> Jeg vil edderbukkeme nødigt tages for snyd

Cry Baby!

/Lakken

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 10-08-02 08:07

"Leif Poulsen" <lp@FJERNDETTEknus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kaldes,
> som gør at man kan købe en AK47 + en HG + Fuld ammo i et tastetryk. Kan
buyscripts er fuld ud lovlige, ligeledes kan man lave walk og crawl toggel
så man ikke behøves og sidde og holde knappen inde det er også fuld ud
lovligt. Men scripts som awp script og et script der affyre x antal skud fra
en AK47 er ikke eller bunny jumping for den sags skyld, så længe man holder
sig til de gænse cs sites, der ikke har med ogc, wh etc at gøre burde du
ikke være bekymret. Der er da også folk der lægger andre crosshairs ind,
våben og ct/t models det er også fuldt ud lovligt, på nær en pakke der
hedder bright skins, den detecter hlguard som cheat.

Du kan evt. kigge på counter-strike scripts url:
http://www.planethalflife.com/counter-script/ og det er kun lovlige scripts
de har, da de afskyere cheats, de har sågar lavet en cheats side på deres
homepage, hvor de tager pis på cheat, den er ret grineren bla:

"The Optical Mouse Cheat
First, you have to have an Optical mouse of some kind. You will need
to have it plugged into your PS2 port. This works as a teleporter! When you
are in sight of an enemy player, all you do is unplug your mouse and you
will be teleported around the map and then to your spawn. If it doesn't work
for you, try removing the optical laser and replacing it with a small
Christmas tree spare bulb! Red Only! You are the Master of your Domain!
"

eller

"The Performace Enhancing Cheat - New!
Ever wonder how some people get all those mad kills? Well,
chances are they are using this Performance Enhancing Cheat. This cheat uses
programs and settings to make the server and your isp believe you have a
faster connection and computer. It simulates a T1 connection to the server
using the inputted setting. Then using the programs running in the
background it gives your computer a performance boost simulating a Pentium4
1.7 Ghz with 1GB of RAM! This is what you do: Open your config.cfg file and
change your rate to (rate "124.0937"). This exact number makes your ISP
believe you have a T1 connection. Then run your Disk Defrag and VirusScan in
the background. Also, run a 3D benchmark like 3DMArk2001 on the highest
resolution possible. Now join a server and go play. Expect Mad Killz!"

Men de har rimelige gode buyscripts på den side, jeg har selv lært en del ud
fra deres scripts og lavet mit helt eget buyscript inkl plant bomb med radio
msg toggel og defuse - radio toggel, samt walk og crawl toggel.

Hygge

AngelFire

Fra : TB303

Dato : 10-08-02 22:13

Dorthe Aagaard Nielsen <angelfire@cyberjunkie.dk> skrev i
> [...]
> våben og ct/t models det er også fuldt ud lovligt, på nær en pakke der
> hedder bright skins, den detecter hlguard som cheat.

Kan buyscripts købe våben selvom man ikke har penge nok???For så er det jo
snyd.Jeg synes personligt at det er lidt henefter snyd,da man altid er
sikker på at have købt inden runden starter og derved kan løbe med det
samme.Jeg bruger ikke selv buyscript og er sommetider uheldig at få trykket
på våben som jeg ikke har råd til og derved mister jeg tid.
Er et script hvor man hvergang trykker på en tast,så bliver der affyret et
skud,samtidigt med at man "strafer" lidt fra side til side....Er det snyd???
Har set det i en pack kaldet The Mercenary Pack.

Fra : Jacob Holm Jorgensen

Dato : 10-08-02 22:16

TB303 wrote:

> [...]
> snyd.Jeg synes personligt at det er lidt henefter snyd,da man altid er
> sikker på at have købt inden runden starter og derved kan løbe med det

Selvfølgelig skal man have penge nok for at man kan købe våben med
buyscripts. Scriptet gør bare, at du ikke selv skal trykke på knapperne.
Personligt er jeg klar til at gå i gang når runden starter ni ud af ti
gange, selvom jeg ikke bruger scripts.

>Jeg bruger ikke selv buyscript og er sommetider uheldig at få trykket
> på våben som jeg ikke har råd til og derved mister jeg tid.

Det sker jo, hvis du vil undgå det helt, så brug et buyscript .

> Er et script hvor man hvergang trykker på en tast,så bliver der affyret et
> skud,samtidigt med at man "strafer" lidt fra side til side....Er det snyd???
> Har set det i en pack kaldet The Mercenary Pack.

Aldrig hørt om det, men det kommer jo igen an på den enkelte servers
regler, så spørg der hvor du spiller.

Mvh. Jacob.

Fra : André Nyholm

Dato : 09-08-02 21:25

> [...]
kaldes,
> som gør at man kan købe en AK47 + en HG + Fuld ammo i et tastetryk. Kan

Et buy script er lovligt og en fin idé. Jeg har søgt lidt på nettet for dig,
og fundet frem til følgende side som har scripts.

Næste gang, så kan du få hurtigere svar ved at bruge google. Jeg skrev :
"buy weapon script counterstrike" Er sikker på at også andre
ord-konstellationer over samme tema giver fine svar. Øverste link i min
søgning var :

http://halflife.gamehelp.com/mods/cstrike/scripts/ .

- andré