Popup ved vindue luk
Fra : Fischer & Døssing

Dato : 13-08-02 18:11

Har ledt i denne gruppe uden held.
Har søgt via google, men kan ikke finde ud at afgrænse søgningen.

Derfor:
Jeg mangler et (f.eks.) javascript der åbner et popup vindue når man
*lukker* browseren med den besøgte hjemmeside, eller på anden vis går
videre til anden site.

Det må gerne være "intelligent" ved f.eks. en cookie så når man først
*er* blevet præsenteret for dette popup vindue så kommer det ikke mere.

Anyone?

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk

Fra : SumSum

Dato : 13-08-02 22:18

"Fischer & Døssing" <ptf@REMOVE_THISbigfoot.com> skrev i en meddelelse
> Har ledt i denne gruppe uden held.
> Har søgt via google, men kan ikke finde ud at afgrænse søgningen.

Jeg søgte på popup on exit og valgte det øverste link. Det er endda med
cookiekontrol:

http://www.hypergurl.com/popup.html

Det er altså ikke atomfysik

SumSum

---

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 14-08-02 06:06

SumSum (motor30@hotmail.com) skrev:

> "Fischer & Døssing" <ptf@REMOVE_THISbigfoot.com> skrev i en meddelelse
>
> Jeg søgte på popup on exit og valgte det øverste link. Det er endda
> med cookiekontrol:
>
> http://www.hypergurl.com/popup.html

Ahh ... mit "lukke" søgeord var "close" og det gav en masse andet shit.
Doh

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 14-08-02 06:09

SumSum (motor30@hotmail.com) skrev:

> http://www.hypergurl.com/popup.html

Øv ... det virker ikke ved indtastning af ny url eller valg af bookmark
url.

Det er måske umuligt?

Fra : SumSum

Dato : 15-08-02 07:24

> Øv ... det virker ikke ved indtastning af ny url eller valg af bookmark
> url.
>
> Det er måske umuligt?

Det kender jeg ikke svaret på, men håber at du kun vil bruge det til at lege
med for der findes ikke noget mere irriterende, end sites, der smider
popupvinduer i hovedet på deres besøgende. Det skulle da lige være sites der
bruger animationen og blinkende neonfarvede tekster på det meste af siden

SumSum

---

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 15-08-02 08:17

> [...]

> at lege med for der findes ikke noget mere irriterende, end sites,
> der smider popupvinduer i hovedet på deres besøgende.

Det er til en organisation der ønsker site feedback, men som har
begrænsede midler til rådighed.

Netop popup on exit er vigtigt for at begrænse
"ulejligheden/irritationen".
Og ja, jeg kan heller ikke selv lide dem

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 15-08-02 13:19

"Fischer & Døssing" <ptf@REMOVE_THISbigfoot.com> writes:

> Det er til en organisation der ønsker site feedback, men som har
> begrænsede midler til rådighed.

Hvad er der galt med et link der siger "Give os venligst feedback"?

> Netop popup on exit er vigtigt for at begrænse
> "ulejligheden/irritationen".

Det virker ikke :) I det mindste vil jeg aldrig se den, da jeg slår
popups fra, og ud over det skærer i "onexit" og lignende. Det er der
efterhånden en del der gør, så det er måske ikke den bedste idé.

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 15-08-02 15:45

Lasse Reichstein Nielsen (lrn@hotpop.com) skrev:

> Hvad er der galt med et link der siger "Give os venligst feedback"?

De besøgende ignorerer det.

> Det virker ikke :) I det mindste vil jeg aldrig se den, da jeg slår
> popups fra, og ud over det skærer i "onexit" og lignende. Det er der
> efterhånden en del der gør, så det er måske ikke den bedste idé.

Den typiske bruger har ikke popup stopper software.