Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 09-08-02 08:40

------- Begin Forwarded Message -------

Subject: Re: Hva' f... Jesper, du er jo blevet berømt!
From: thomas tomcat <tomcat@pc.dk>
Newsgroups: dk.edb.mac
Date: Thu, 08 Aug 2002 22:47:33 +0200

in article 1fgmc9j.ql57dh17u736N%jesper@gylling.net, [2900] Jesper Haaber
Gylling at jesper@gylling.net wrote on 08/08/02 22:41:

> Tja....... og artiklen er jo nærmest uhyggelig aktuel, da TDCs news
> server gik ned igen her til formiddag kl. ca. 11.00 og i skrivende stund
> virker den stadig ikke.
>
> 12 timer uden at de kan løse problemet - det er imponerende.
>
> Suk.

Ikke fordi jeg på _nogen som helst_ måde er ude i at forsvare TDC (det har
de ikke fortjent)

men ret skal være ret: Min TDCforbindelse har haft store problemer i det
tidsrum, men det er da alligevel lykkedes at afsende omkring 8
mails/postinger ialt over dagen... Nogen af dem tog en time at få afsted,
andre de sædvanlige 4 sekunder eller så.

(denne posting er osse sendt den vej)

OK, men det virkede ikke i går hos mig samt hos en kunde senere på dagen, som
skulle have et kursus i MacSOUP, så noget må der have været galt med deres news
server, for man kunne godt hente indlæg bare ikke poste.

Dette indlæg er sendt via TDC

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/