Skrot-Hansen slår til igen...!
Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 08-08-02 23:39

Jaja, det er nok 10. gang jeg køber hos T-Hansen, og jeg er typen der plejer
at give chancer selvom tingene måske ikke er heeeelt så vellykkede... Men
denne gang slår det ALT! Jeg købte koblingskabel, koblingsknast, nogle
skruer og andet "nips". Koblingskablet viste sig simpelthen ikke at have
tilstrækkeligt overskud af "kabel" til at montere på koblingssneglen. Det
går måske lige...

Koblingsknasten virkede meget robust, mere robust end den gamle (der
knækkede et "tårn" af, hvor man spænder koblingsskruerne på), så jeg tænkte
at det kunne jo ikke være så galt. Jeg får skiftet koblingsknasten, får
monteret nye koblingsskiver osv., får samlet skidtet, nyt gearkasseolie på,
og gør alt klart til start. Jeg når at træde 1 gang på kickstarteren, så
sætter den sig fast, og er ikke til at rokke ud af stedet. "Sikke noget
værre lort" tænker jeg, trækker lortet ind og skiller det ad. Hvad er der så
sket? Jo, hele TRE af de førnævnte tårne er knækket af, ved et let tråd på
kickstarteren. 69 kroner for en gang LORT.

Imorgen ringer jeg til T-skrot og giver dem en ordentlig skideballe, nu
havde man endelig håbet på at kunne spare busbilletten når man skulle i
skole...

Konklusion 1: T-Hansen er DÅRLIGERE end man hører.
Konklusion 2: Ting der virker robuste, er ikke altid ditto.

Mange hilsener,
Troels P. Olsen

P.S: Jeg vil MEGET gerne se andre lignende oplevelser med varer fra T-Hansen
herinde, da jeg godt kunne tænke mig at tage en snak med dem om, hvordan
varer skal holde når det er til en motor. Tænk sig hvis det var sket mens
man kørte for fuld drøn derudaf (okay, det er så ikke mere end ca. 50 km/t,
men alligevel?!)

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 08-08-02 23:42

Til jeres info er min knallert en Yamaha FS-1 4g DX fra 1979.

// Troels

Fra : Tim Sørensen

Dato : 09-08-02 12:36

"Troels Plougmann Olsen" <puttitat@adslhome.dk> wrote in message
> [...]
> varer skal holde når det er til en motor. Tænk sig hvis det var sket mens
> man kørte for fuld drøn derudaf (okay, det er så ikke mere end ca. 50

Hmm.. Jeg har købt fra T-Hansen mange
gang og har til dato aldrig haft problemer.

..... Måske bare mig der er heldig?

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : LowLifeDK

Dato : 09-08-02 13:35

Næ, jeg har samme oplevelse....alt virker, lynhurtig levering,- ingen
problemer med T. Hansen...

Low

Fra : Michael Jensen

Dato : 09-08-02 13:36

Man får hvad man betaler for... måske mindre :(

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 09-08-02 14:29

"Troels Plougmann Olsen" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> varer skal holde når det er til en motor. Tænk sig hvis det var sket mens
> man kørte for fuld drøn derudaf (okay, det er så ikke mere end ca. 50

Tja.. jeg ser omtalte som en hurtig løsning hvis man står og mangler noget
som man ikke kan få andre steder! De har det for det meste på lager, men det
er nu kun hvis det ikke fås andre steder!

Med venlig hilsen:

Oliver Bruchhaus.

Fra : Ib Christensen

Dato : 11-08-02 00:00

Jeg har altid haft positive oplevelser med at handle med T.HANSEN, altid
hurtig levering og for det meste varerne på lager. Jeg kan kun rose dem.
MVH
Ib Christensen