GTA 3 -> Grafikken fejler.
Fra : [Gaunt] Crash Overri~

Dato : 08-08-02 22:29

Når jeg vil spille mit GTA3 virker spillet som sådan fint, bortset fra at
tekst [både i menuerne, og på selve spil-skærmen] er farvede blokke .. Nogen
der har et forslag til løsning?

Jeg bruger Windows XP Professional, og har alle nye opdateringer.

--
crash override/streetwise.dk
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv, og ikke Bill Gates.

Fra : [Gaunt] Crash Overri~

Dato : 08-08-02 22:49

Howsa.. så lige der var et lign. spørgsmål længere nede. Sorry!

Req : filen som skulle hjælpe ;)

Fra : [Gaunt] Crash Overri~

Dato : 09-08-02 22:51

"[Gaunt] Crash Override" <crash.override.is.so@streetwise.dk> skrev i en
meddelelse news:3d52e6e8$0$53125$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jeg bruger Windows XP Professional, og har alle nye opdateringer.

Nu har jeg imidlertid fået et andet problem, selv i laveste opløsning med
effekter sat på laveste niveau hakker spillet med 2-3 fps og kan praktisk
talt ikke afspilles fornuftigt.

--
crash override/internetchat.dk
Do the *magic* dance, boy!

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 11-08-02 17:13

"[Gaunt] Crash Override" <so@be.it> skrev i en meddelelse
> Nu har jeg imidlertid fået et andet problem, selv i laveste opløsning med
> effekter sat på laveste niveau hakker spillet med 2-3 fps og kan praktisk
> talt ikke afspilles fornuftigt.

Hvilket hardware system har du? (Grafik, CPU, bundkort, RAM)

mvh,
Rasmus B

Fra : [Gaunt] Crash Overri~

Dato : 11-08-02 17:21

Rasmus Bertelsen (rasmusbertelsen@get2net.dk) skrev :
> Hvilket hardware system har du? (Grafik, CPU, bundkort, RAM)

GForce 2 MX400, 900MHz Duron CPU, et eller andet noname board med VIA
chipset, og 320MB PC100 RAM.

--
crash override / streetwise.dk
640K ought to be enough for everyone.