Derby Zenda, der blæser toppakningen. Hvad~
Fra : Asger Kjeldsen

Dato : 08-08-02 16:53

Min Zenda blæser toppakningen hele tiden. Har nogen en god ide til hvad det
kan være? Pakningen er aluminium. Det kan jeg ikke forstå. Andre
toppakninger er da af kobber.
Kan jeg få et godt råd?

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 09-08-02 15:59

"Asger Kjeldsen" <asger.k@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> kan være? Pakningen er aluminium. Det kan jeg ikke forstå. Andre

Der er nu mange toppakninger som er af aluminium... er du sikker på at du
monterer den korrekt ? Husker du at krydsspænde topstykket som det ikke
sidder skævt på ?

Thore

Fra : Asger Kjeldsen

Dato : 09-08-02 17:13

Jeg krydsspænder topstykket, men kender ikke momentet, så det får så hatten
passer. Alligevel går der kun to tre dage, så er den gal igen. Jeg har
derudover skiftet cylinder og topstykke og termostat.
Hej
SmaRTrxxv <thore@snaps.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d53d89b$0$14352$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Michael Madsen

Dato : 09-08-02 13:49

Prøv at slibe topstykket og toppen af cylinderen på en meget plan flade for
hvis det er skævt vil den brænde toppakningen.
Michael

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 10-08-02 21:56

"Michael Madsen" <michael.elgaardfjern@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3d54deec$0$52995$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Prøv at slibe topstykket og toppen af cylinderen på en meget plan flade
for
> hvis det er skævt vil den brænde toppakningen.
> Michael
Pas MEGET på med dette !!!!!! Det bør absolut være det sidste du prøver...
chancen at slibe topstykket skævt er stor.......

Thore Jensen