Jyske Netbank, skærmbillede
Fra : John Lauritzen

Dato : 08-08-02 07:19

Nu er jeg så blevet tilsluttet netbanken og møder en fejl, som jeg kan
huske har været beskrevet i gruppen før. Selvfølgelig har jeg glemt hvad
løsningen går ud på.

Jeg bliver spurgt om hvorvidt et bestemt nøglenr. findes på mit nøglekort.
Hvis det gør det skal jeg så indtaste den tilsvarende kode. Det når jeg
bare aldrig før skærmbilledet er væk.

Gode råd?

(OS 9.2 og Internet Explorer 5)

Venlig hilsen John

Fra : Karl Antz

Dato : 08-08-02 07:54

John Lauritzen <John_Lauritzen@net.dialog.dk> wrote:

> Jeg bliver spurgt om hvorvidt et bestemt nøglenr. findes på mit nøglekort.
> Hvis det gør det skal jeg så indtaste den tilsvarende kode. Det når jeg
> bare aldrig før skærmbilledet er væk.

Hvis du har Netscape 4.7x, så brug den - den fungerer.

Hvis ikke, prøv at reloade siden.

Hvis heller ikke det går, er der et split sekund hvor du kan læse
nummeret i IE. Skynd dig at fange det, klik så lige ved siden af, så
burde du kunne indtaste nummeret. Nedenunder dette kan du så ingive
passwordet.

Derunder er til venstre OK-knappen, til højre slette-knappen.

Håber det hjælper.

Iøvrigt lover Jyske Netbank at de i slutningen af måneden skulle komme
med en løsning uden Java, og så skulle problemet være løst.

Hilsen ka'l

--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 08-08-02 07:55

> [...]

> Hvis det gør det skal jeg så indtaste den tilsvarende kode. Det når jeg

Brug Netscape 4.7.9 eller Internet Explorer 5.0

mvh.
Kaj.
--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Michael Petersen

Dato : 08-08-02 18:56

d. [DATO] skrev [NAVN] på [ADRESSE] i artiklen [ARTIKEL]:

> [...]
> Hvis det gør det skal jeg så indtaste den tilsvarende kode. Det når jeg

Når skærmbilledet er væk: Kør markøren ned over siden til højre - der hvor
annullérknappen sidder og klik når den er på Annuller (den ændrer sig vist
til en hånd) så dukker hele skærmbilledet frem igen.

Mvh, Michael Petersen

(Eller brug Netscape som andre har foreslået)

Fra : John Lauritzen

Dato : 08-08-02 19:43

michael@cybersites.dk writes:
> [...]
>til en hånd) så dukker hele skærmbilledet frem igen.
>(Eller brug Netscape som andre har foreslået)

Tak alle. Jeg har installeret Netscape 4.79, og det virker med denne.

Venlig hilsen John