Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Foto-galleri?
Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 07-08-02 22:08

Hejsa!
Så har jeg netop modtaget mit Canon A40 i posten idag. Fik det inden for
48 timer hos pc-netto. Havde ellers ringet til diverse steder både i
Danmark og Tyskland, men alle andre steder var der 3-7 ugers ventetid.
Pc-netto var søde i telefonen, og undskyldte endda den ekstra dags
leveringstid *smil*.

Nå, alt ser ud til at virke, og vore kæledyr er allerede blevet
foreviget utallige gange i dag. Kan I anbefale et on-line foto-galleri
hvor man let og ukompliceret kan lægge sine billeder ud til venner og
families beskuelse, gerne med password?

Hilsen Dorthe

Fra : Ann

Dato : 07-08-02 22:15

Hej Dorte.
Jeg bruger selv http://www.webshots.com
Der kan du lave dine albums "public" eller "private" så det kun er dem du
inviterer der kan se dine private albums
God jagt !
Hilsen Ann

Homepage : http://medlem.jubii.dk/ann
My Wallpapers : http://community.webshots.com/user/abjdk

Fra : Per Herholdt

Dato : 07-08-02 22:17

Dorthe Prip Lahrmann wrote:
> [...]
> foreviget utallige gange i dag. Kan I anbefale et on-line foto-galleri
> hvor man let og ukompliceret kan lægge sine billeder ud til venner og

Hej
http://www.megapixel.dk/albums/topliste.php er nemt at bruge og du vælger
selv om du vil bruge password.
--
MVH Per

To start press any key --- where is the anykey??