90 års fødselsdag
Fra : JMB

Dato : 07-08-02 16:05

Selv om der er længe til nytårs aften, og selv om opskrifterne har været
bragt før i denne gruppe, vil jeg forespørge om en af jer ligger inde med
opskrifterne til den menu der serveres i tv-programmet 90 års fødselsdag.
Jeg skal gerne bruge det inden så længe.

På forhånd tak for hjælpen

Martin

Fra : Deleuran

Dato : 07-08-02 16:42

> [...]
> opskrifterne til den menu der serveres i tv-programmet 90 års fødselsdag.

Var der noget galt med de opskrifter, der blev bragt sidst?
Dem kan du finde her:
http://groups.google.com/groups?q=90+%C3%A5rs&hl=da&lr=&ie=UTF-8&selm=3c3234
3a%240%245470%24edfadb0f%40dspool01.news.tele.dk&rnum=2

God fornøjelse
Lone,
som ville ønske der var nogen der gad lave sådan en middag til mig.

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 07-08-02 18:53

Lone skrev:

> Lone,
> som ville ønske der var nogen der gad lave sådan en middag
> til mig.

Same procedure as last year, Lone?

// Klaus

Fra : Deleuran

Dato : 08-08-02 13:28

"Klaus Alexander Seistrup" <jakabov119@magnetic-ink.dk> skrev i en
meddelelse news:jakabov+eff9b75d-df40-4927-8fe9-7d76ba26b92b@news.szn.dk...

> Same procedure as last year, Lone?
>

> // Klaus

Thank you, same procedure as every year, Klaus.

Lone

Fra : JMB

Dato : 08-08-02 08:00

Tak for hjælpen og nej der var ikke noget galt med opskrifterne sidst de
blev bragt - jeg kunne bare ikke finde dem, men nu gemmer jeg dem godt

mvh Martin

Fra : Peter

Dato : 08-08-02 11:52

"JMB" <oejmsb@post8.tele.dk> wrote in message
> Tak for hjælpen og nej der var ikke noget galt med opskrifterne sidst de
> blev bragt - jeg kunne bare ikke finde dem, men nu gemmer jeg dem godt

Det var et retorisk spørgsmål fra Lones side for at vise, at du var dum
fordi du ikke havde søgt på Google før du spurgte :-/

Hilsen Peter

Fra : Peter Weis

Dato : 08-08-02 13:47

"Peter" <no_email@no.where> wrote in message
> "JMB" <oejmsb@post8.tele.dk> wrote in message
>
> Det var et retorisk spørgsmål fra Lones side for at vise, at du var
dum
> fordi du ikke havde søgt på Google før du spurgte :-/

Rolig nu. Så du ikke smiley'en?
Ordet "dum" ligger langt fra Lones elegante svar.

mvh
Peter

Fra : Peter

Dato : 08-08-02 15:13

"Peter Weis" <p.weis@email.dk> wrote in message

> [...]
> dum
>
> Rolig nu. Så du ikke smiley'en?
> Ordet "dum" ligger langt fra Lones elegante svar.

Hmm nej jeg så ikke nogen smiley.
Jeg så derimod en person, som rettede en anden ved indirekte at være
nedladende men som samtidig ikke kunne finde ud af at paste links til news.

"Dum" er min egen subjektive vurdering af hendes hensigt ligesom "elegant"
må stå for din egen regning.

Ikke grund til nogen større debat - jeg synes blot det er en mærkværdig,
selvretfærdig holdning at lægge for dagen, når man anvender et svar som en
kritikmulighed.

Nu vil jeg gå ud i solen og grille.
Hyg jer - Peter

Fra : Deleuran

Dato : 08-08-02 18:04

"Peter" <no_email@no.where> skrev i en meddelelse
> [...]
> selvretfærdig holdning at lægge for dagen, når man anvender et svar som en

Jeg er meget ked af af mit svar i den grad har kunnet genere dig/nogen. Det
var på ingen måde hensigten. Jeg beklager.

Lone

Fra : Deleuran

Dato : 08-08-02 13:26

> Det var et retorisk spørgsmål fra Lones side for at vise, at du var dum
> fordi du ikke havde søgt på Google før du spurgte :-/
>
> Hilsen Peter

Hov, hov læg mig nu ikke ord i munden, så grov kunne jeg ikke finde på at
være, - og det kunne jo være at de ikke var helt perfekte eller skulle
debatteres eller?

Lone