Jeg sveder
Fra : Frederik Sørensen

Dato : 06-08-02 19:13

Jeg har et lille program som viser temperaturen. oppe i menu bjælken,
det heder WeatherPop.
Det har kørt uden problemer i lang tid, men så idag fortæller den mig at
det her i Randers Kl. 20,10 er 66° og imorgen skal det blive op til
76°.
Kan det passe
Og nej den er er ikke sat til at vise i fahrenheit .

--
Frederik Sørensen

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 06-08-02 19:30

Frederik Sørensen <fsenREMOVE@mac.com> wrote:

> [...]
> 76°.
> Kan det passe
> Og nej den er er ikke sat til at vise i fahrenheit .

Jeg oplever det samme: København 66, så jeg tør ikke gå udenfor
Der er sikkert sket en fejl hvor den henter oplysningerne, så de nu er i
fahrenheit. Forhåbentligt er det rettet til i morgen, ellers må vi sende
en bug-report.

mvh.
Kaj.
--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Frederik Sørensen

Dato : 06-08-02 19:36

> [...]
> Der er sikkert sket en fejl hvor den henter oplysningerne, så de nu er i
> fahrenheit. Forhåbentligt er det rettet til i morgen, ellers må vi sende

Hvis du omregner 66° til fahrenheit, blir det 150.8 f
http://www.dmi.dk/vejr/lommeregner/calculate.html
--
Frederik Sørensen

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 06-08-02 19:48

> Hvis du omregner 66° til fahrenheit, blir det 150.8 f
> http://www.dmi.dk/vejr/lommeregner/calculate.html

JA, og 66f er 15,88° C, lyde rsom lidt i underkanten af hvordan det
føles derude, men ikke helt ved siden af.

mvh.
Kaj.
--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 06-08-02 19:51

> Hvis du omregner 66° til fahrenheit, blir det 150.8 f
> http://www.dmi.dk/vejr/lommeregner/calculate.html

Det er jo nok den modsatte vej der skal regnes, ikke

66° Fahrenheit = 19° celsius

/Preben
--
Det er lettere at bedømme et menneskes forstand,
på dets spørgsmål end på dets svar!

Fra : Frederik Sørensen

Dato : 06-08-02 20:04

Preben Bødker Nielsen <gizmo@NosPAM.dk> wrote:

> Det er jo nok den modsatte vej der skal regnes, ikke
>
> 66° Fahrenheit = 19° celsius

Dohhh
Det er jo klart, men jeg har lidt svært ved at tænke klart når det er så
varmt

--
Frederik Sørensen

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 06-08-02 20:51

Frederik Sørensen <fsenREMOVE@mac.com> wrote:

> Dohhh
> Det er jo klart, men jeg har lidt svært ved at tænke klart når det er så
> varmt

Tænk hvis vi brugte Kelvingrader (den mest logiske)

19° C = 292° Kelvin

/Preben

Fra : Henrik Münster

Dato : 06-08-02 20:52

Preben Bødker Nielsen <gizmo@NosPAM.dk> wrote:

> 66° Fahrenheit = 19° celsius

Jeg har det samme problem. Klikker man på øverste menupunkt i
WeatherPop, åbner ens browser på Yahoo Weather. Den siger 19 grader
Celcius.
Er der nogen er ved, hvor WeatherPop får sin information fra?
Jeg har tidligere brugt Son of Weather Grok, og den fik sin information
fra observationssteder, som var tilsluttet en international
meteorologi-organisation. Jeg husker ikke lige navnet. Her i Esbjerg var
stationen i lufthavnen.
Man kan også slå op på Meteorologis Instituts udmærkede
hjemmeside. Jeg har bare undret mig over, at de ikke altid viser de
samme tal. Der kan da vel ikke være flere officielle observationssteder
i en lille by som Esbjerg.
Nå, nu er den ved at være stiv, så jeg må ud til kagen.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 06-08-02 21:33

On Tue, 6 Aug 2002 21:52:05 +0200, Henrik Münster <henrik@muenster.dk> wrote:

> Nå, nu er den ved at være stiv, så jeg må ud til kagen.

henrik!!! ...altså

Bolig søges i KBH Besides, if you can't get a decent kernal panic
or two in a month, what's the point of living?

Fra : Henrik Münster

Dato : 06-08-02 22:03

> henrik!!! ...altså

Ja, jeg ved godt at det feder, men jeg sidder altså og pisker flødeskum
med håndkraft. Vores ældste søn på syv ødelagde håndmixeren forleden.
Mon ikke man får brugt en del af kalorierne ved at piske med håndkraft?
Jeg har i øvrigt fejret det gode vejr i formiddag med at cykle 50 km. Og
jeg har også slået græsplænen med håndkraft i dag. Nu synes jeg altså
godt, jeg kan fortjene lidt flødeskum.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : thomas tomcat

Dato : 06-08-02 22:16

in article 1fginvv.106bqob1kyf0zjN%henrik@muenster.dk, Henrik Münster at
henrik@muenster.dk wrote on 06/08/02 23:02:

> [...]

Ja, der er meget i det, Morten siger. Sådan kan man sq ikke omtale sin kone.

> jeg sidder altså og pisker flødeskum med håndkraft.

Nåhr.

... har du lagt mærke til, at skummet det bliver lidt lækrere med håndpisker?
Og det 'smelter' lidt langsommere (i f.eks. varm sjokolade eller
irishCoffee).

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 06-08-02 22:44

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) writes:

> Ja, jeg ved godt at det feder, men jeg sidder altså og pisker flødeskum
> med håndkraft. Vores ældste søn på syv ødelagde håndmixeren forleden.

Har du noget imod at fortælle hvordan du kan piske med håndkraft
samtidig med du skriver her?

Pandepind? Stemmegenkendelse? Sekretær?

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Henrik Münster

Dato : 06-08-02 23:52

Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Har du noget imod at fortælle hvordan du kan piske med håndkraft
> samtidig med du skriver her?

Man har vel to hænder.

> Pandepind? Stemmegenkendelse? Sekretær?

Det meste af tiden læser jeg. Jeg er nemlig kommet lidt bagud, og så der
en masse indlæg, der skal læses. Jeg kan godt overkomme at trykke på
mellemrumstasten en gang imellem, mens jeg pisker. Det er meget rart at
hvile håndleddet lidt. Jeg har nemlig ikke engang en hjulpisker, men kun
et gammeldags piskeris. Så det tager tid.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 06-08-02 23:59

> Man har vel to hænder.

Hvordan ser jeres piskeris ud? Med håndkraft? Alle de arrangementer
jeg kender til kræver at den ene hånd pisker og den anden holder. Men
det var sikkert bare for at demonstrere en eller anden speciel teknik
læger har. Måske har du et helt operationshold til at servicere dig i
køkkenet. Hvis altså du er den slags læge. Det er du nok ikke.

> [...]
> hvile håndleddet lidt. Jeg har nemlig ikke engang en hjulpisker, men kun
> et gammeldags piskeris. Så det tager tid.

Ah. Her stod det så. Men hvordan pisker du så mens du _skriver_?
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Per Erik Rønne

Dato : 07-08-02 11:39

Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Hvordan ser jeres piskeris ud? Med håndkraft? Alle de arrangementer
> jeg kender til kræver at den ene hånd pisker og den anden holder.

Man kan da bare bruge den slags ris der har form som en ske, og hvor man
pisker med den hånd man holder riset i.

Bruges normalt når man laver sovs ...
--
Cand.scient. Per Erik Rønne
Frederikssundsvej 308B, 3. tv.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 07-08-02 11:48

serse@diku.dk (Per Erik Rønne) writes:

> Man kan da bare bruge den slags ris der har form som en ske, og hvor man
> pisker med den hånd man holder riset i.
>
> Bruges normalt når man laver sovs ...

Har du prøvet det med flødeskum? Jeg tror man skal lave mange
portioner for at det giver noget i børnefamiliekaliber.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Per Erik Rønne

Dato : 07-08-02 13:40

Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Har du prøvet det med flødeskum?

Næeh, jeg bruger enten en elektrisk håndpisker eller blot en håndpisker.
Ikke et piskeris.

> Jeg tror man skal lave mange portioner for at det giver noget i
> børnefamiliekaliber.

Hvem snakkede om børnefamiliekaliber?

I øvrigt ville det jo give børnene mulighed for at være med i
madlavningen. Jeg er rimeligt overbevist om at de ville de ville blive
begejstrede over at få lov at piske ris med et piskeris. Især til
børnefødselsdagene ...

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 07-08-02 14:28

> Hvem snakkede om børnefamiliekaliber?

Henrik har da børn. De skal da også have, oder wass?

> [...]
> madlavningen. Jeg er rimeligt overbevist om at de ville de ville blive
> begejstrede over at få lov at piske ris med et piskeris. Især til

Hvor lang tid tror du man skal piske ris førend det bliver til noget
sjovt?
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Martin Edlich

Dato : 07-08-02 20:59

In article <kk4re623z8.fsf@mimer.null.dk>,
Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Hvor lang tid tror du man skal piske ris førend det bliver til noget
> sjovt?

Ikke særligt længe. Alt der har med piskeri at gøre er sjovt så længe
man er den udøvende part.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 08-08-02 08:54

Martin Edlich <newsspam4@mail.edlich.dk> writes:

> Ikke særligt længe. Alt der har med piskeri at gøre er sjovt så længe
> man er den udøvende part.

Oho. Tøf du ned til din lokale HA-afdeling og pisk lidt på deres
cikler.

Men så er du ikke udøvende så længe, og så holder det nok op med at
være sjovt. Til gengæld får du en periode på langs på det offentliges
regning.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Martin Edlich

Dato : 08-08-02 12:40

In article <kky9bhiy5r.fsf@mimer.null.dk>,
Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Oho. Tøf du ned til din lokale HA-afdeling og pisk lidt på deres
> cikler.

Man undskylder sig bare med at man syntes at deres knallerter var grimme.

> Men så er du ikke udøvende så længe, og så holder det nok op med at
> være sjovt. Til gengæld får du en periode på langs på det offentliges
> regning.

Uhhmmmm, sygeplejersker.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 08-08-02 13:04

> Man undskylder sig bare med at man syntes at deres knallerter var
> grimme.

Du kan jo proeve. Det er altid spaendende at afproeve graenser.

> Uhhmmmm, sygeplejersker.

Du ER da nem at fornoeje. Kan din hund traekke nok til at kunne
flytte rundt paa en dansk standard hospitalsseng?

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Martin Edlich

Dato : 08-08-02 14:00

In article <kkhei5zhep.fsf@mimer.null.dk>,
Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Du kan jo proeve. Det er altid spaendende at afproeve graenser.

Jeg har da før snakket mig ud af at have sparket en af slagsen i
hovedet, så det går nok.

> Du ER da nem at fornoeje.

Ja.

> Kan din hund traekke nok til at kunne flytte rundt paa en dansk
> standard hospitalsseng?

Sagtens.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 08-08-02 14:17

> Sagtens.

Saa vil jeg foreslaa at du samarbejder med dit lokale hospital om at
give de stakkels syge en paa opleveren, fx ved at lade din lille
vuffer traekke dem omkring. Fx en tur rundt om de lokale vandhuller.

Den faar garanteret alligevel for lidt motion...

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Storm

Dato : 08-08-02 15:16

> [...]

> vuffer traekke dem omkring. Fx en tur rundt om de lokale vandhuller.
>
> Den faar garanteret alligevel for lidt motion...

Så er det nok bedre at fylde sengen med sygplejersker - hvis det er
Martin og ikke hunden der skal have motion

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Martin Edlich

Dato : 08-08-02 16:17

In article <1fglug8.1p1mgd2eckx34N%Ninzen@ofir.dk>,
Ninzen@ofir.dk (Storm) wrote:

> Så er det nok bedre at fylde sengen med sygplejersker - hvis det er
> Martin og ikke hunden der skal have motion

Jeg kan lide din tankegang.

ladadidada

Fra : Martin Edlich

Dato : 08-08-02 16:11

In article <kkfzxpfq1w.fsf@mimer.null.dk>,
> [...]

> give de stakkels syge en paa opleveren, fx ved at lade din lille
> vuffer traekke dem omkring. Fx en tur rundt om de lokale vandhuller.

Det kunne da være hyggeligt. En flok sindssyge og/eller demente i en
hospitalsseng efterspændt i stk vovse omkring Ishøj sø. Det skulle nok
kunne skabe nogen overskrifter.

> Den faar garanteret alligevel for lidt motion...

Efter dens egen mening, ja.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 08-08-02 20:17

> [...]

> Det kunne da være hyggeligt. En flok sindssyge og/eller demente i en
> hospitalsseng efterspændt i stk vovse omkring Ishøj sø. Det skulle nok

Beklager. Der er præcedens i "Gøgereden".

> Efter dens egen mening, ja.

Formentlig også efter dyrlægens. I min kollegietid havde jeg udsigt
til en lokal hundelufter, hvor hunden var så fed at den traskeslaskede
afsted, og når den ikke gad mere så lagde den sig ned. Det tog gerne
et par godbidder inden den gad gå lidt mere, hvorefter seancen ofte
gentog sig et par gange. En tur på 150 meter kunne let tage ½ time.

Efter en periode så jeg den ikke mere. Efter endnu en periode så jeg
ejerinden med en ny hvalp. Jeg tiltror den fik samme skæbne.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Martin Edlich

Dato : 08-08-02 20:44

In article <kkvg6lupmj.fsf@mimer.null.dk>,
Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Beklager. Der er præcedens i "Gøgereden".

Derfor kan det godt skabe nogen overskrifter alligevel.

> Formentlig også efter dyrlægens.

Dyrlægen er særdeles tilfreds med både vægt og stand, så der tager du
fejl.

> [...]
> et par godbidder inden den gad gå lidt mere, hvorefter seancen ofte
> gentog sig et par gange. En tur på 150 meter kunne let tage ½ time.

Hæ, hvis jeg skal følge med i Brotus' travetempo skal siklen frem.

> Efter en periode så jeg den ikke mere. Efter endnu en periode så jeg
> ejerinden med en ny hvalp. Jeg tiltror den fik samme skæbne.

Det skulle være strafbart den slags.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 08-08-02 20:50

> Derfor kan det godt skabe nogen overskrifter alligevel.

"Gal hundeejer leger Jack NIcholson med offentlige midler!"

Nah. For langt.

> Hæ, hvis jeg skal følge med i Brotus' travetempo skal siklen frem.

IKKE en hund for mig. Cykle er fint, men ikke halse.

> Det skulle være strafbart den slags.

Spørgsmålet er så om den har haft det godt eller ej?
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Martin Edlich

Dato : 08-08-02 22:11

In article <kkeld9uo51.fsf@mimer.null.dk>,
Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> "Gal hundeejer leger Jack NIcholson med offentlige midler!"

"Voldsom vovse ude og køre med de skøre".

> IKKE en hund for mig. Cykle er fint, men ikke halse.

Det er måske i virkeligheden dig der er undermotioneret?

> Spørgsmålet er så om den har haft det godt eller ej?

En hund skal have det MEGET elendigt før man ikke akn få den til at
logre med halen.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 08-08-02 22:26

> Det er måske i virkeligheden dig der er undermotioneret?

Måske. Jeg har da en 20-25 km's cykeltur til/fra arbejde, men det er
da ikke hver dag jeg får taget cyklen. Oh well. Det kommer nok nu.
Men jeg vil IKKE låne din hund.

> En hund skal have det MEGET elendigt før man ikke akn få den til at
> logre med halen.

Kræver formentlig bare noget passende hundemad?

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Martin Edlich

Dato : 08-08-02 23:57

In article <kkn0rxt53i.fsf@mimer.null.dk>,
> [...]

> Måske. Jeg har da en 20-25 km's cykeltur til/fra arbejde, men det er
> da ikke hver dag jeg får taget cyklen. Oh well. Det kommer nok nu.

Kylling.

> Kræver formentlig bare noget passende hundemad?

Jeps, og/eller lidt venlige ord.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 09-08-02 11:41

> Kylling.

Ok. Jeg vil GODT låne din hund. Afleveret og hentet på min adresse.

Halv tid på arbejde :))

> Jeps, og/eller lidt venlige ord.

Tjah. Jeg er katteperson - ovenstående finder jeg underligt.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Martin Edlich

Dato : 09-08-02 11:59

In article <kk8z3gl3hd.fsf@mimer.null.dk>,
Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Ok. Jeg vil GODT låne din hund. Afleveret og hentet på min adresse.

Hvornår flytter du?

> Halv tid på arbejde :))

Det er faktisk ret sjovt (under kontrollerede forhold) at lade vovsen
trække en.

> Tjah. Jeg er katteperson - ovenstående finder jeg underligt.

Vores katte tror de er hunde.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 09-08-02 12:08

Martin Edlich <newsspam4@mail.edlich.dk> writes:

> Hvornår flytter du?

Nok ikke til Sjælland. Hvad skulle jeg der?

> Det er faktisk ret sjovt (under kontrollerede forhold) at lade vovsen
> trække en.

Hvis den får trukket for lidt, kan den vel også spare noget benzin.
En dansk udgave af en hundeslæde.

> Vores katte tror de er hunde.

Tæppepissere eller Grand Danoissere? Gøer de af postbudet?

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Martin Edlich

Dato : 09-08-02 12:18

In article <kkbs8cuw6o.fsf@mimer.null.dk>,
Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Nok ikke til Sjælland. Hvad skulle jeg der?

Hvis din far er svineavler skal du indenfor politiet. Ellers ved jeg
ikke lige hvad man kan bruge jyder til.

> Hvis den får trukket for lidt, kan den vel også spare noget benzin.
> En dansk udgave af en hundeslæde.

Vi har faktisk overvejet en trækvogn til ham.

> Tæppepissere eller Grand Danoissere?

De er større end de gængse tæppetissere.

> Gøer de af postbudet?

Ha! Den ene kan ikke engang miave ordentligt.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 09-08-02 12:51

> Hvis din far er svineavler skal du indenfor politiet. Ellers ved jeg
> ikke lige hvad man kan bruge jyder til.

Min far var i politiet, men min farfar var ikke svineavler. Så hvad så?

> Vi har faktisk overvejet en trækvogn til ham.

Ungerne vil ELSKE det :)

> Ha! Den ene kan ikke engang miave ordentligt.

Send den på talekursus. Evt kombineret med lydighedstræning.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Martin Edlich

Dato : 09-08-02 13:43

In article <kk65ykuu6g.fsf@mimer.null.dk>,
Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Min far var i politiet, men min farfar var ikke svineavler.

Nu modsiger du dig selv.

> Så hvad så?

Bummelum?

> Ungerne vil ELSKE det :)

Uden tvivl, og det vil vovsen også. Jeg skal bare finde noget der kan
begrænse farten i tilfælde af forekomsten af, ræv (skal dø), kat (skal
snuses til), hanhund (skal lige have fortalt sandheden) og hunhund (gæt).

> Send den på talekursus. Evt kombineret med lydighedstræning.

Katte og lydighed?

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 09-08-02 13:59

> [...]

> begrænse farten i tilfælde af forekomsten af, ræv (skal dø), kat (skal
> snuses til), hanhund (skal lige have fortalt sandheden) og hunhund

Medbring anker og faldskærm.

> Katte og lydighed?

Hallo. Troede katten ikke at den var en hund?

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Martin Edlich

Dato : 09-08-02 14:25

In article <kkit2ktcgw.fsf@mimer.null.dk>,
Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Medbring anker og faldskærm.

Det var sådan noget lignende jeg havde i tankerne.

> Hallo. Troede katten ikke at den var en hund?

Joda, en ulydig hund.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 08-08-02 14:33

On Thu, 08 Aug 2002 13:39:39 +0200,

> Uhhmmmm, sygeplejersker.

har du ikke allerede én? eller er hun løbet tør for viagra...

Fra : Martin Edlich

Dato : 08-08-02 16:21

In article <aitrts$rum$2@nidhug.netcetera.dk>,

> har du ikke allerede én?

Joda, men jeg kan da sagtens bruge et par stykker til.

> eller er hun løbet tør for viagra...

Hun har det indbygget.

Fra : Henrik Münster

Dato : 09-08-02 16:25

> Hun har det indbygget.

Hvis du er interesseret, har jeg en gratis vareprøve med noget
chili-olie, som kvinder kan bruge til at smøre på...
Min kone er absolut ikke interesseret i at smøre chilli eller
andre madvarer på noget som helst sted, så vi skal ikke bruge den.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Martin Edlich

Dato : 09-08-02 16:58

In article <1fgm9xo.nq1qxervs9psN%henrik@muenster.dk>,
henrik@muenster.dk (Henrik Münster) wrote:

> Hvis du er interesseret, har jeg en gratis vareprøve med noget
> chili-olie, som kvinder kan bruge til at smøre på...

Hmm, chili og de ædlere dele plejer at være en ubehagelig kombination.
Når man har stået og skåret frisk chili ud, så vasker man fingre *før*
man går ud og tisser.

> Min kone er absolut ikke interesseret i at smøre chilli eller
> andre madvarer på noget som helst sted, så vi skal ikke bruge den.

Er Nutella madvarer?

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 10-08-02 00:45

> Hmm, chili og de ædlere dele plejer at være en ubehagelig kombination.
> Når man har stået og skåret frisk chili ud, så vasker man fingre *før*
> man går ud og tisser.

Ja, der er endda nogle som mener, at man vasker hænder, mens man skyller
oksefarsen under den varme hane (ydrk!)

Skyller du chili'erne? Eller smører du bare saften ud over tastaturet?

Din erfaring (tisseøvelsen) har jeg aldrig tænkt over, men jeg har
altid været omhyggelig med at vaske hænder efter omgangen med chilier.
Har nemlig én gang - og jeg mener: kun 1 gang - prøvet at skulle tørre
lidt sved af panden (min pande, forhovedet, der mellem pandehår og
øjenbryn) mens jeg rensede chillier (eller var det ungarske paprikaer?
Jallapeno'er?). Dét gør man ikke ustraffet og det tjener ikke nogen
gentagelse.

> Er Nutella madvarer?

Nej. Ikke på de vildeste kår. Dét kommer aldrig på mit tastatur, aldrig.

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Martin Edlich

Dato : 10-08-02 13:21

In article <1fgoevn.8nk6eomk6ydvN%mich.ottosen@post5.tele.dk>,
mich.ottosen@post5.tele.dk (Mich. Ottosen) wrote:

> Ja, der er endda nogle som mener, at man vasker hænder, mens man skyller
> oksefarsen under den varme hane (ydrk!)

Fy for satan.

> Skyller du chili'erne? Eller smører du bare saften ud over tastaturet?

De bliver skyllet inden.

> [...]
> øjenbryn) mens jeg rensede chillier (eller var det ungarske paprikaer?
> Jallapeno'er?). Dét gør man ikke ustraffet og det tjener ikke nogen

Prøv at eskaler din pandeoplevelse ned til kønsdelene.

> Nej. Ikke på de vildeste kår. Dét kommer aldrig på mit tastatur, aldrig.

Ifølge brevkasseredaktøren feder det også.

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 10-08-02 23:23

> Prøv at eskaler din pandeoplevelse ned til kønsdelene.

Det har jeg nu ikke meget lyst til at prøve

> Ifølge brevkasseredaktøren feder det også.

Ja, det gør det vel, men når det nu ikke er at betragte som mad og
derfor ikke indtages - så feder det sgu' da ikke.
Men man bør absolut ikke smøre det ud over tastaturet ...

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Martin Edlich

Dato : 10-08-02 23:24

In article <1fgq2zv.1x7wfz01sgx8taN%mich.ottosen@post5.tele.dk>,
mich.ottosen@post5.tele.dk (Mich. Ottosen) wrote:

> Det har jeg nu ikke meget lyst til at prøve

Det kan jeg godt forstå.

> Ja, det gør det vel, men når det nu ikke er at betragte som mad og
> derfor ikke indtages - så feder det sgu' da ikke.
> Men man bør absolut ikke smøre det ud over tastaturet ...

Joda. Hvis man kender en eller anden PC-bruger, så kan man da smøre lidt
ud over hans tastatur.

Fra : Christian Bech

Dato : 12-08-02 23:06

mich.ottosen@post5.tele.dk (Mich. Ottosen) skrev:

> [...]
>øjenbryn) mens jeg rensede chillier (eller var det ungarske paprikaer?
>Jallapeno'er?). Dét gør man ikke ustraffet og det tjener ikke nogen

Det var på den måde, jeg lærte at holde op med at pille næse.
--
Christian

Fra : Henrik Münster

Dato : 10-08-02 06:08

> Hmm, chili og de ædlere dele plejer at være en ubehagelig kombination.
> Når man har stået og skåret frisk chili ud, så vasker man fingre *før*
> man går ud og tisser.

Det skulle ellers øge blodomløbet, give varmefornemmelse og pirre så
dejligt.

> Er Nutella madvarer?

Ja! Og det feder.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Martin Edlich

Dato : 10-08-02 13:19

In article <1fgob2c.1jvugox18dobi8N%henrik@muenster.dk>,
henrik@muenster.dk (Henrik Münster) wrote:

> Det skulle ellers øge blodomløbet, give varmefornemmelse og pirre så
> dejligt.

Det samme kan man opnå med en stålbørste.

> Ja! Og det feder.

Også hvis man ikke sluger det?

Fra : Henrik Münster

Dato : 10-08-02 22:34

> Det samme kan man opnå med en stålbørste.

Sig ikke det til mig. Sig det til fabrikanten.

> Også hvis man ikke sluger det?

Har du aldrig hørt om osmose?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 10-08-02 22:58

> Har du aldrig hørt om osmose?

Jeg har altid undret mig. Er det dét der sker med muddermasker? Og
er det _egetnligt_ Nutella?

Nutella og agurkeskiver :D
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Martin Edlich

Dato : 10-08-02 23:01

In article <kkptwqtlz3.fsf@mimer.null.dk>,
Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Jeg har altid undret mig. Er det dét der sker med muddermasker?

"Jeg har fået en ansigtsbehandling med en muddermaske"
"jaså, har du så jord i hovedet?"

Prøv det.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 10-08-02 23:43

Martin Edlich <newsspam4@mail.edlich.dk> writes:

> "Jeg har fået en ansigtsbehandling med en muddermaske"
> "jaså, har du så jord i hovedet?"
>
> Prøv det.

Har du en dødstrang?

Eller har du bare taget et brevkursus i "Gode Scorebemærkninger?"
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Martin Edlich

Dato : 10-08-02 23:49

In article <kklm7etjw8.fsf@mimer.null.dk>,
Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Har du en dødstrang?

Bestemt ikke.

> Eller har du bare taget et brevkursus i "Gode Scorebemærkninger?"

Svinene dumpede mig. Man fatter det ikke....

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 11-08-02 00:08

> "Svinene dumpede mig. Man fatter det ikke...."

Også en klassiker.

http://cgi.cs.wisc.edu/scripts/ballard/bofhserver.pl
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Martin Edlich

Dato : 11-08-02 01:46

In article <kkd6sqtiqo.fsf@mimer.null.dk>,
Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Også en klassiker.

Det vidste jeg ikke. Mener du at mine fingre bliver styret af ukendte
kræfter?

> http://cgi.cs.wisc.edu/scripts/ballard/bofhserver.pl

Simon er en god inspirationskilde.

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 11-08-02 02:19

> Det vidste jeg ikke. Mener du at mine fingre bliver styret af ukendte
> kræfter?

Det vil jeg ikke engang forsøge at gætte på. Måske hacker posten din
post?

> Simon er en god inspirationskilde.

Det er sandt. Han havde en rigtig god om marketing og SQL for
nyligt.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Martin Edlich

Dato : 11-08-02 12:28

In article <kk65yiur8s.fsf@mimer.null.dk>,
Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Det er sandt. Han havde en rigtig god om marketing og SQL for
> nyligt.

Jeg faldt næsten ned af stolen da jeg læste følgende:

"I see. So, back to the IT Manager Role, you want someone who's absolute
crap, looks reasonable on paper, and won't cause too much trouble."

"Exactly."

"Well I don't have any MCSEs on my books at the moment, but I could ring
around."

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 11-08-02 22:12

Martin Edlich <newsspam4@mail.edlich.dk> writes:

> Jeg faldt næsten ned af stolen da jeg læste følgende:

Betyder det at du nu betragter dig selv som værdiløs?

Uha.
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Martin Edlich

Dato : 11-08-02 22:52

In article <kky9bdw15v.fsf@mimer.null.dk>,
Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Betyder det at du nu betragter dig selv som værdiløs?

Nejda. Jeg har ikke de nævnte kvalifikationer.

Fra : Martin Edlich

Dato : 10-08-02 22:56

In article <1fgpy6c.1uclliioe4o8wN%henrik@muenster.dk>,
henrik@muenster.dk (Henrik Münster) wrote:

> Sig ikke det til mig. Sig det til fabrikanten.

Nu ved jeg jo ikke lige hvem fabrikanten er.

> Har du aldrig hørt om osmose?

Joda. Næste gang fruen spørger dig om du synes hendes numse ser stor ud
i de bukser, så spørger du hende om hun har set sofaen for nyligt. Hvis
det er nødvendigt for forståelsen, så spørg om hun kan huske hvad osmose
er (hvis du kan nå det).

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 11-08-02 00:24

> [...]
> i de bukser, så spørger du hende om hun har set sofaen for nyligt. Hvis
> det er nødvendigt for forståelsen, så spørg om hun kan huske hvad osmose

Der er vist nok helt fundamentalt, du har misforstået, Martin! Henrik
taler om Løgismose (tror jeg nok).
Det er noget fjernt og teoretisk noget, som du og jeg ikke kender - jeg
gør ikke, ihvert fald, for jeg har ikke råd. Men det har doktoren med
ekstratjans som brevkasseredaktør sikkert?!

Henrik, inviterer du på en smagsprøve ved næste sending? Eller skal
penge reserveres til en ny Mac?

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Henrik Münster

Dato : 11-08-02 08:54

Mich. Ottosen <mich.ottosen@post5.tele.dk> wrote:

> [...]

Hun spørger aldrig. Hun konstaterer selv, at hun ser tyk ud, og så skal
jeg trøste hende med, at hun da er så slank. Og det er hun faktisk også.

> Der er vist nok helt fundamentalt, du har misforstået, Martin! Henrik
> taler om Løgismose (tror jeg nok).

Øhh? Er det ikke ost?

> Henrik, inviterer du på en smagsprøve ved næste sending? Eller skal
> penge reserveres til en ny Mac?

Jamen, jeg spiser ikke ret meget ost. Hvor kommer det fra? Jeg er slet
ikke med.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Mikael Kern

Dato : 10-08-02 11:30

> Uhhmmmm, sygeplejersker.

Må jeg som fagmand foreslå: Sygeplejesker i modlys.......

mvh Mikael Kern

--
Arbejde søges desperat - gerne noget med video, foto, internet, Mac...

Mikael Kern - Steadicam Owner/Operator - Lighting Cameraman - EFP/OB/SNG
Rentals

Mikael Kern Film, DK-2000 Frederiksberg, Denmark
Mail: kernRE@MOVEkern.dk
(:-{d)

Fra : Martin Edlich

Dato : 10-08-02 13:16

In article <3D54EB15.7634014E@kern.dk>, Mikael Kern <spam@kern.dk>
wrote:

> Må jeg som fagmand foreslå: Sygeplejesker i modlys.......

Hmm, hvad med dæmpet belysning?

> Arbejde søges desperat - gerne noget med video, foto, internet, Mac...

Sådan har jeg det også.

Fra : Mikael Kern

Dato : 10-08-02 21:23

> Hmm, hvad med dæmpet belysning?

Modlys er bedre end røngten el. infrarød. Så kan man jo drømme om dæmpet
belysning...

> Sådan har jeg det også.

Officeline har netop sendt en brochure, hvor de tilbyder support for kun 1.100,- i
timen. jeg kan godt overtales til ca. det halve...
mvh Mikael Kern

--
Arbejde søges - gerne noget med video, foto, internet, Mac...

Fra : Martin Edlich

Dato : 10-08-02 21:47

In article <3D55760D.B3DCCF06@kern.dk>, Mikael Kern <spam@kern.dk>
wrote:

> Modlys er bedre end røngten el. infrarød. Så kan man jo drømme om dæmpet
> belysning...

Desværre ser man oftest sygeplejersker i medlys. Hvorfor ser de
forresten bedst ud i modlys?

> Officeline har netop sendt en brochure, hvor de tilbyder support for
> kun 1.100,- i timen. jeg kan godt overtales til ca. det halve...

Her sidste weekend var jeg ude og fikse en MS SBS server i på en
kammerats arbejde. Han havde uden held prøvet at få skidtet til at
fungere efter de var skiftet fra en P@ ISDN til en P@ ADSL. Han havde så
ringet til MS, og for at stille ham videre til en der muligvis kunne
svare ham, ville de have 3700. Dette beløb gav altså ikke nogen garanti
for en fejlretning.

Jeg overvejer stadigvæk hvad jeg skal skrive regningen på

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 11-08-02 00:24

> Desværre ser man oftest sygeplejersker i medlys. Hvorfor ser de
> forresten bedst ud i modlys?

Det er muligt, at du ser din egen personlige 'hjemme'sygeplejerske i
medlys - kender ikke iscenesætningen i det lille hundehus dernede på
kysten .. :)
Men efter et knoglebrud har jeg set adskillige sygeplejersker i en
'morfinrus' - de så alle sammen knaldgodt ud (undskyld udtrykket). Sådan
i dæmpet nattebelysning og med kanyle skjult bag ryggen. Englene - som
de jo var - sagde sagte: vend ballen til - "the rest is silence", som
Hamlet siger.

> Jeg overvejer stadigvæk hvad jeg skal skrive regningen på

Prøv f.eks en Mac. Og noget almindeligt printerpapir. Men mener du
beløbet, så: en sådan 2 til 3 zillioner, måske ?

PS: har du prøvet det grundlæggende trick med sluk-og-tænd? Du ved sådan
noget med fejlfinding fra kilde 1? Det virkede for mig - se tråden om
opsætning af firewall (tror jeg den hed)

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Martin Edlich

Dato : 11-08-02 01:50

In article <1fgq74n.1m1v6un4spt99N%mich.ottosen@post5.tele.dk>,
> [...]

> Det er muligt, at du ser din egen personlige 'hjemme'sygeplejerske i
> medlys - kender ikke iscenesætningen i det lille hundehus dernede på

Vi har nærmest lys over det hele.

> Men efter et knoglebrud har jeg set adskillige sygeplejersker i en
> 'morfinrus'

Mener du at de "tager af kassen"?

> Prøv f.eks en Mac. Og noget almindeligt printerpapir. Men mener du
> beløbet, så: en sådan 2 til 3 zillioner, måske ?

Ja, det må være passende.

> PS: har du prøvet det grundlæggende trick med sluk-og-tænd? Du ved sådan
> noget med fejlfinding fra kilde 1? Det virkede for mig - se tråden om
> opsætning af firewall (tror jeg den hed)

Der havde været en ukyndig og gøre en masse i forvejen. Det gjorde det
ikke nemmere - især da han ikke rigtigt kunne huske hvad han havde
"skruet" på.

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 11-08-02 22:47

> Mener du at de "tager af kassen"?

Nej, da. Undskyld den kluntede formulering. Det var mig der va ri en
morfinrus, for det var meget der havde en brækket knogle !

> Der havde været en ukyndig og gøre en masse i forvejen. Det gjorde det
> ikke nemmere - især da han ikke rigtigt kunne huske hvad han havde
> "skruet" på.

Nej, men netop derfor: sluk og tænd manøvren

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Martin Edlich

Dato : 12-08-02 00:09

In article <1fgrsax.qhlkgf105d4laN%mich.ottosen@post5.tele.dk>,
mich.ottosen@post5.tele.dk (Mich. Ottosen) wrote:

> Nej, da. Undskyld den kluntede formulering.

Det skal du ikke undskylde, jeg havde stor glæde af den.

> Det var mig der va ri en morfinrus, for det var meget der havde en
> brækket knogle !

Hvornår skal du på afvænning?

> Nej, men netop derfor: sluk og tænd manøvren

Maskinen havde været genstartet så mange gange at den var helt forpustet.

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 12-08-02 14:24

> Hvornår skal du på afvænning?

Ha, du kender ikke virkelighedens verden!? Mpn ikke din
sygeplejerske-viv kan oplyse dig?
Jeg blev 'taget fra' sprøjten i det femte døgn efter operationen. Så
stod den på magnyl eller var det Panodil. Det er sgu' en ringe
erstatning (ikke nogen god painkiller i sammenligning) for morfinen.

Beretningen siger vist noget om hvor hurtigt man kan blive tilvænnet

> Maskinen havde været genstartet så mange gange at den var helt forpustet.

Hvad med lidt rotræning? Sæt den til søs på Øresund!

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : David Blangstrup

Dato : 11-08-02 07:40

On 11.8.2002 1:24, in article
1fgq74n.1m1v6un4spt99N%mich.ottosen@post5.tele.dk, "Mich. Ottosen"
> [...]

> i dæmpet nattebelysning og med kanyle skjult bag ryggen. Englene - som
> de jo var - sagde sagte: vend ballen til - "the rest is silence", som

Her er en studentikos lugt afŠ af skolegård?

--
David Blangstrup,
Allerød, Danmark

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 10-08-02 22:03

Martin Edlich <newsspam4@mail.edlich.dk> writes:

> Desværre ser man oftest sygeplejersker i medlys. Hvorfor ser de
> forresten bedst ud i modlys?

Formentlig noget med at formerne under uniformen ses lettere end de
fine rynker i profilen.

> [...]
> ringet til MS, og for at stille ham videre til en der muligvis kunne
> svare ham, ville de have 3700. Dette beløb gav altså ikke nogen garanti

Microsoft ved udmærket godt hvordan man tjener penge. Det gør man på
folk der ikke kan finde ud af deres produkter.

Hvad er en SBS server? SMS for beskeder?

> Jeg overvejer stadigvæk hvad jeg skal skrive regningen på

Papir?

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn

Fra : Martin Edlich

Dato : 10-08-02 22:21

In article <kkznvuifzb.fsf@mimer.null.dk>,
Thorbjoern Ravn Andersen <thunderbear@bigfoot.com> wrote:

> Formentlig noget med at formerne under uniformen ses lettere end de
> fine rynker i profilen.

Uniformen ligger da på gulvet, gør den ikke?

> Microsoft ved udmærket godt hvordan man tjener penge. Det gør man på
> folk der ikke kan finde ud af deres produkter.

Og som ikke tegner et abbonnoment.

> Hvad er en SBS server? SMS for beskeder?

Small Buisness Server. Det er en afart af Exchange.
Problemet bestod forresten i en service, der ikke respekterede den
normale rækkefølge at slå IP-adresser op på, kombineret med en lusket
host-fil.

> Papir?

Nej pyha, det kan sendes videre til skattevæsenet. Det kan vi ikke have.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 06-08-02 23:03

On Tue, 6 Aug 2002 23:02:46 +0200, Henrik Münster <henrik@muenster.dk> wrote:

> Ja, jeg ved godt at det feder, men jeg sidder altså og pisker flødeskum
> med håndkraft. Vores ældste søn på syv ødelagde håndmixeren forleden.
> Mon ikke man får brugt en del af kalorierne ved at piske med håndkraft?

Jeg fik en anden association end flødeskum... Og overvejde om du til
morgen havde fået foden ned i den forkert brevkasse.

> Jeg har i øvrigt fejret det gode vejr i formiddag med at cykle 50 km. Og
> jeg har også slået græsplænen med håndkraft i dag. Nu synes jeg altså
> godt, jeg kan fortjene lidt flødeskum.

hmm jeg fejrede det ved at låse mig ude og kom defro hverken ud og ro
eller sikle Til gængæld fik jeg lov til at lege med dhcp serveren
på michales nye xserve - den er dum!

Fra : Jan Jonasen

Dato : 07-08-02 19:28

In article <apbpia.gu2.ln@g4.reippuert.dk>, Morten Reippuert Knudsen
(spam@reippuert.dk) wrote:

> henrik!!! ...altså

American Pie?

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

If I wanted culture, I'd eat yogurt.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 07-08-02 20:06

On Wed, 7 Aug 2002 20:27:30 +0200, Jan Jonasen <jonasenREMOVE@THISit.dk> wrote:

> American Pie?

lige hvad jeg tænkte på...

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 06-08-02 21:50

> [...]
> i en lille by som Esbjerg.
> Nå, nu er den ved at være stiv, så jeg må ud til kagen.

Monster, kender du lille smarte program som hedder iFishSmellAlert 1.2b
? Det er meget velegnet til fiskerihavne.......... ))))

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Henrik Münster

Dato : 06-08-02 23:52

Er der slet ikke nogen, der kan svare på mit spørgsmål?

> Monster, kender du lille smarte program som hedder iFishSmellAlert 1.2b
> ? Det er meget velegnet til fiskerihavne.......... ))))

Versiontracker har den ikke. Burde den ikke hedde iSmellFishAlert? Pas i
øvrigt på, at jeg ikke komme med vittigheder om gylle, Gylling. Som
gammel cykelrytter, der har cyklet mange kilometer på landevejene,
kender jeg alt til gyllelugt. Det var enormt sjovt, da jeg havde fået
lokket min kone med ud på racercykel. Det var hun slet ikke vant til, og
jeg har aldrig hørt hende lave så sjove lyde. Måske skulle vi have en
iSmellGylleAlert installeret.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : David Blangstrup

Dato : 07-08-02 06:25

On 7.8.2002 0:51, in article 1fgisu7.pr67ij42jfn9N%henrik@muenster.dk,

> Er der slet ikke nogen, der kan svare på mit spørgsmål?

Yahoo!

Fra : Henrik Münster

Dato : 09-08-02 16:25

David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

> Yahoo!

Hvorfor tænkte jeg ikke på det? Jeg har lidt svært ved at komme igennem
nu, men jeg prøver senere. Jeg har lige set i Weatherpops faq:

Where does WeatherPop get its information?
We retrieve it from the web. But the source of the data is liable to
change from one version of WeatherPop to the next. Our goal is to
maximize the reliablity and quality of the data. If you choose the first
item in the menu you will be taken to the Yahoo Weather site's version
of the weather information for your city.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : David Blangstrup

Dato : 09-08-02 23:05

On 9.8.2002 17:24, in article 1fgmaci.kgl4wk16pt6ngN%henrik@muenster.dk,

> [...]
> item in the menu you will be taken to the Yahoo Weather site's version
> of the weather information for your city.

Og det er mig, der har givet ham ideen til månefaserne i den nye. Ret
fikst.

--
David Blangstrup,
Allerød, Danmark

Fra : Henrik Münster

Dato : 10-08-02 06:08

David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

> Og det er mig, der har givet ham ideen til månefaserne i den nye. Ret
> fikst.

Er der månefaser i din? Har du også givet ham idéen til, at den skal
være norsk? "Oppdater", "Siste steder", "Hovedsaklig skyet" etc. Jeg
undrer mig lidt over: "Oppgrder til Acvance", men det er måske nynorsk.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 07-08-02 17:13

> [...]

> 76°.
> Kan det passe
> Og nej den er er ikke sat til at vise i fahrenheit .

Og nu er de blevet opmærksomme på problemet:

http://www.glu.com/products/weatherpop/faq.php

Metric Units Bug
Due to some changes in our data source, metric units are temporarily
unavailable. This will be fixed and released by the end of this week.
Sorry for the inconvenience; we are working on making the data
acquisition more robust.

mvh.
Kaj.

--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 08-08-02 17:44

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> [...]
> unavailable. This will be fixed and released by the end of this week.
> Sorry for the inconvenience; we are working on making the data

Og nu er den nye (ver 1.4) kommet, der viser temperaturen i "danske"
tal.

mvh.
Kaj
--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Frederik Sørensen

Dato : 08-08-02 18:20

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> Og nu er den nye (ver 1.4) kommet, der viser temperaturen i "danske"
> tal.

Ahh det var bedre. Det føles så varmt når man lige kikker op på bjælken,
og der står 72°
Lige et spørgsmål, under sunrice & Set 5.42 / 21.06 står der Dewpoint.
11° hvad er det ?

--
Frederik Sørensen

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 08-08-02 19:19

> [...]

> og der står 72°
> Lige et spørgsmål, under sunrice & Set 5.42 / 21.06 står der Dewpoint.

Det fortætningspunkt, hvor luftens mængde af fugt fortættes
(kondenserer).
Hint: Duggen falder ved 11°

/Preben

Fra : Frederik Sørensen

Dato : 08-08-02 19:22

Preben Bødker Nielsen <gizmo@NosPAM.dk> wrote:

> Det fortætningspunkt, hvor luftens mængde af fugt fortættes
> (kondenserer).
> Hint: Duggen falder ved 11°

Thanx
--