Gammelt vinyl
Fra : Thomas

Dato : 06-08-02 18:43

Hejsa

Jeg har nogle gamle vinyl plader. Er der nogle steder i DK man kan
sælge disse. De er fra 1926 og fremefter.

Vil gerne undgå at de havner i en bytte forretning, til 10kr!!

Nogen der kender et sted??

Mvh Thomas

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-08-02 18:58

Thomas <valmue18@post9.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a355e699.0208060943.5b605367@posting.google.com...
> [...]
> sælge disse. De er fra 1926 og fremefter.
>
> Vil gerne undgå at de havner i en bytte forretning, til 10kr!!

_____________

Stop stop Thomas. Hvorfor prøver du ikke hos nogle dansktopradiostationer,
f.eks. Radio Nibenitten og Midtfjord Radio? - Så kunne pladerne komme til
gavn for mange folk.

Hilsen Åge

Fra : rasmus carlsen

Dato : 06-08-02 19:45

du kan også skrive lidt mere om hvad du har ... så er jeg måske
interesseret.
Jeg regner med at der er lak-plader og ikke vinyl, du snakker iom...

ras