Street Rod 3
Fra : Anders Nielsen

Dato : 05-08-02 19:26

hej alle sammen

hvis der er nogen af jer som kender Street Rod 3 så vil jeg meget gerne vide
hvordan man kommer til at køre ude på vejen?....

M.V.H
Anders (Snyderen)

Fra : SonofonoS

Dato : 05-08-02 23:37

> hvis der er nogen af jer som kender Street Rod 3 så vil jeg meget gerne
vide
> hvordan man kommer til at køre ude på vejen?....

Det kan man ikke endnu. På deres hjemmeside står der at spillet kun er alpha
endnu. De vil snart komme med en udvidet alpha. Spillet som det er nu
fungere ikke, eller jo det gør det, men der er ikke rigtigt noget man kan.
Man kan vidst udskifte nogle dele i motoren, og det er vidst det!

SonofonoS

Fra : DWM

Dato : 06-08-02 17:08

"SonofonoS" <SonofonoS@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> fungere ikke, eller jo det gør det, men der er ikke rigtigt noget man kan.
> Man kan vidst udskifte nogle dele i motoren, og det er vidst det!

Sjovt :)
I den tidligere version kunne man køre men ikke udskifte dele.
Kørslen var ikke noget at råbe hurra for.

/Kenneth Iversen

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 06-08-02 14:53

Hej Anders.

Hvor kan man finde dette spil?

Mvh. Lars.

Fra : DWM

Dato : 06-08-02 17:09

"Lars Willum Christiansen" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Anders.
>
> Hvor kan man finde dette spil?

Kan man på www.google.com når man søger på street rod 3

/Kenneth Iversen

Fra : Anders Nielsen

Dato : 07-08-02 18:15

davs Lars

det ka` man her www.streetrod3.com

M.V.H
Anders

Fra : Tinky Winky

Dato : 06-08-02 18:17

> hvis der er nogen af jer som kender Street Rod 3 så vil jeg meget gerne
vide
> hvordan man kommer til at køre ude på vejen?....

Fedt, laver de en ny Street Rod? Jeg spillede 1'eren og 2'eren. I EGA eller
VGA mode! 320x240 og 16 farver (ikke 16 bit) vistnok.