4 stadier af kærlighed
Fra : Troels

Dato : 05-08-02 11:22

Hej
Det er nok ikke nogen hemlighed at det emne der er skrevet flest sange om må
være kærlighed. Det er selvfølgelig forskelligt hvilken del af kærligheden
forskellige sange drejer sig om, så jeg synes det kunne være sjovt at prøve
at finde de bedste/dem er siger det tydeligst frem, og putte dem i de
rigtige kasser. Er der nogen der vil være med?

Stadie 1: "Jeg er forelsket"
Wet Wet Wet - Love is all around
The Beatles - I wanna hold your hand
The Doors - Hello, I love you
The Beatles - All you need is love
U2 - I Still Haven't Found What I'm Looking For

Stadie 2: "Hurra, vi kærester"
Barry White - You're the first, the last, my everything
Carly Simon - Nobody Does It Better
The Temptations - My girl
Shania Twain -You're Still The One
John Denver - Perhaps Love
Stevie Wonder - I Just Called To Say I Love You

Stadie 3: "Nu skred hun/han"
Blur - No distance left to run
Thomas Helmig - Nu hvor du har brændt mig af
Prince - Purple rain
ABBA - S.O.S.
Elvis - Heartbreak Hotel
Bob Marley - No woman no cry
Crowded House - Don't dream it's over

Stadie 4: " Jeg er kommet mig over det, men jeg har noget jeg godt LIGE vil
sige til dig!"
Gloria Gaynor - I will survive
Alanis Morissette - You ougtha know
The Strokes - Last Nite

Kommer nok på flere senere. Er der nogen der har tilføjelser?

/Troels

Fra : Per K.

Dato : 05-08-02 11:53

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> Alanis Morissette - You ougtha know
> The Strokes - Last Nite
>
> Kommer nok på flere senere. Er der nogen der har tilføjelser?

Stadie 0 har du glemt, når det kommer til at hitte kvinden, der passer den
der sang der tit kører i radioen hvor de synger:
Who let the dogs out, who who who who.........

Venligst Per

Fra : Benny Mortensen

Dato : 11-08-02 17:27

Helt klar Stadie 1

Leaning on a lamppost / Herman's Herhits

Hilsen Benny

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 05-08-02 14:43

> [...]

> rigtige kasser. Er der nogen der vil være med?

> Kommer nok på flere senere. Er der nogen der har tilføjelser?

Jeg ved ikke hvor jeg skal putte ham ind, men Ronan Keating mangler sgu....
"When you say nothing at all..." i akkustisk version... Den hører nok mest
til i 2...

Der ud over, så skal BeePop's "Mangler dig nu..." puttes ind i 3... og "La'
vær' med at tænd mig" nok i 3 + en lille 4....

Lars B. Jensen
http://www.zulfo.dk http://www.sheewaklub.dk http://www.beepopklub.dk

Fra : Jonas Engelhardt

Dato : 05-08-02 18:17

>Jeg ved ikke hvor jeg skal putte ham ind, men Ronan Keating mangler sgu....
>"When you say nothing at all..." i akkustisk version... Den hører nok mest
>til i 2...

--klip--

Ret fedt omkvæd egentlig: "You say it best when you say nothing at
all". Det er jo bare en pæn måde at sige: "Hold kæft og se godt ud"
på.

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 06-08-02 07:38

"Jonas Engelhardt" <jonas@nooffence.dk> skrev i en meddelelse

> --klip--
>
> Ret fedt omkvæd egentlig: "You say it best when you say nothing at
> all". Det er jo bare en pæn måde at sige: "Hold kæft og se godt ud"
> på.

Nu tror jeg ikke helt det er den fortolkning som Ronan har ment med det, men
den er da meget sjov :)

Mon ikke han har ment at hun ikke behøver at sige noget, for at tale til
hans hjerte, altså bare hendes tilstedeværlse og blik er nok?

Fra : Jonas Engelhardt

Dato : 06-08-02 14:51

On Tue, 6 Aug 2002 08:37:55 +0200, "Lars B. Jensen" <lars@zulfo.dk>
wrote:

> [...]
>
>Mon ikke han har ment at hun ikke behøver at sige noget, for at tale til
>hans hjerte, altså bare hendes tilstedeværlse og blik er nok?

Tjooo, men jeg helder nu mest til min fortolkning

Fra : AJC

Dato : 06-08-02 20:27

"Jonas Engelhardt" <jonas@nooffence.dk> wrote in message

> Tjooo, men jeg helder nu mest til min fortolkning

Suk!
Ronan Keating har IKKE skrevet den sang, det har Alison Krauss!
Ronan er en af de utallige "stjerner", som hopper over, hvor gærdet er
lavest!

Mvh
AJC.

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 07-08-02 10:53

"AJC" <benny@abba.se> skrev i en meddelelse
> "Jonas Engelhardt" <jonas@nooffence.dk> wrote in message

> Suk!

Suk du bare løs :)

> Ronan Keating har IKKE skrevet den sang, det har Alison Krauss!
> Ronan er en af de utallige "stjerner", som hopper over, hvor gærdet er
> lavest!

Men jeg har ret i at han _fortolker_ den? Jeg har ikke skrevet at det er ham
der har skrevet den, men han er kommet med sin fortolkning af den... og der
er jeg især glad for hans akkustiske udgave som er på hans promotionssingle.

> Mvh
> AJC.

Kunne I så forresten ikke også tage et kik på
http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html ... det ville gøre det hele
meget nemmere :)

Fra : AJC

Dato : 07-08-02 15:45

"Lars B. Jensen" <lars@zulfo.dk> wrote in message

> [...]
der
> er jeg især glad for hans akkustiske udgave som er på hans

Ok, godt ord igen!
Jeg fik bare det indtryk, at I var af den opfattelse, at det var Ronan, som
har skrevet den.

Mvh
AJC (som savner Guns'n'Roses - det største rock band nogensinde....efter The
Beatles!)

Fra : Martha Handberg Mikk~

Dato : 05-08-02 21:34

1. Fred Astaire: I'm in Heaven
2. Chris deBurgh: Lady in Red
3. Sanne Salomonsen: Det' ikke det du siger
4. The Corrs: I never really loved you anyway.