Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sipix Blink ?
Fra : Anders Houmark

Dato : 04-08-02 14:46

Hejsa...
Jeg så i Merlins nyeste reklame at de sælger et Sipix Blink kamera. Der står
det kan tage billeder i 640x480, 8mB flash kort, usb kabel og kan tage
videostumper med op til 16billeder per sekund.. Og så vejer det kun
30gram...

Men så kommer spørgsmålet jo: Er det de 400kroner værd som det koster? Er
her nogle som har nogle billeder som viser hvordan kvaliteten af billederne
er ?

--
Mvh Anders Houmark

Fra : Peter Loumann

Dato : 04-08-02 14:53

"Anders Houmark" <alfaman@mobFJERNDETTEilixnet.dk> skrev:

>Er det de 400kroner værd som det koster?

Det synes jeg ikke - som DigiCam. Som webCam har jeg ikke prøvet det
endnu.

>Er
>her nogle som har nogle billeder som viser hvordan kvaliteten af billederne
>er ?

Jeg synes, den er rædselsfuld

http://home1.stofanet.dk/pelo/sipix/a.html

--
hilsen pl
se mine fotos

Fra : Anders Houmark

Dato : 04-08-02 15:46

"Peter Loumann" <peloda@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Det synes jeg ikke - som DigiCam. Som webCam har jeg ikke prøvet det
> endnu.

Ja ok.. Jeg synes heller ikke de er for pæne.

> Jeg synes, den er rædselsfuld
>
> http://home1.stofanet.dk/pelo/sipix/a.html

Det vil jeg gerne give dig ret i .. Tak for hjælpen

--
Mvh Anders Houmark

Fra : Poul B-H

Dato : 04-08-02 22:03

Jeg har leget med at sætte læsebriller eller en lup ind foran, for f.eks. at
fotografere kameraer jeg skiller ad tæt på og det virker udmærket. Man kan
bruge PC'en som søgerskærm. Kameraet virker også med Logitech bevægelses
sensor software, men folk må ikke gå for hurtigt forbi, så kan man ikke
genkende dem på billedet.
Desuden blokerer Sipix softwaren for brug af mit logitech kamera.

Poul B-H

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 04-08-02 19:21

"Anders Houmark" skrev i en meddelelse:
> [...]
> det kan tage billeder i 640x480, 8mB flash kort, usb kabel og kan tage
> videostumper med op til 16billeder per sekund.. Og så vejer det kun

Søg og du skal finde

Der var en lang tråd om dette lille kamera for nogen tid
siden !

Jeg har lige prøvet at søge efter Sipix her i gruppen
og den fandt det meste af tråden stadigvæk !

Men det er vist ikke noget at råbe hurra for ?

Men det er 400 kr jo heller ikke - så man får jo
nok, hvad man betaler for.

--

Jan Vestergaard
jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk

Fra : Mikael

Dato : 04-08-02 21:05

Betragt det som et digitalt Lomo.

Mikael

Fra : Peter Loumann

Dato : 04-08-02 22:00

"Mikael" <m.kristensenXXX@grafisk.dk> skrev:

>Betragt det som et digitalt Lomo.

Ja! Det er jo det, det er. Og hvis man ikke forventer andet, så er det
ok.

--
hilsen pl
se mine fotos