Peugeot Udstødning
Fra : P.Nielsen

Dato : 04-08-02 10:05

Hej

Jeg har lige fået stjålet det bagerste af min udstødning (Peugeot
Speedfight)
Så jeg bliver nok nød til at købe en ny.

Er der nogen der ved hvor man kan købe en uorginal udstødning der kører godt
en ny orginal Peugeot udstødning koster 1500.00 kr
det er sku for meget syntes jeg.

På forhånd tak.

Mvh Poul Nielsen

Fra : Mythos

Dato : 04-08-02 11:41

"P.Nielsen" <poul@nielsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
godt
> en ny orginal Peugeot udstødning koster 1500.00 kr

Er 1500.- for meget for en udstødning, til en Aprilia Rally koster en
original godt 4000.- Så jeg købte en Malossi til 1500.- i stedet for. Skal
du have dem billigere, så skal du vist til Tyskland for at hente dåseøl for
det antal kroner du vil ofre og så banke en sammen selv

Kim Larsen

Fra : Thomas B

Dato : 04-08-02 17:02

"P.Nielsen" <poul@nielsen.mail.dk> wrote in message
> [...]
godt
> en ny orginal Peugeot udstødning koster 1500.00 kr

Det er egenligt ikke så galt for en ny udstødning. Der er mange scooter hvor
udstødningerne. koster helt op til 5000 kr. Hvilket er totalt til grin
syntes jeg.

mvh. Thomas

Fra : Michael Thomsen

Dato : 04-08-02 18:55

Køb en Next udstødning via t-hansen.. Den er lovlig og koster 800,- (mener
jeg)

Fra : Hekto

Dato : 04-08-02 19:47

In article <3d4cee32$0$72791$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
poul@nielsen.mail.dk says...
> [...]
>
> Er der nogen der ved hvor man kan købe en uorginal udstødning der kører godt
> en ny orginal Peugeot udstødning koster 1500.00 kr

Køb dog et nyt bagstykke!
--

/Brian/Hekto
hekto@hekto[remove].dk