Forskel på Puch Maxi RS og andre?
Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 01-08-02 22:51

Hej!

Hvad er forskellen på Puch Maxi RS og ex. Maxi P eller K?

--
Mvh. Hans-Jacob
Jeg søger en Titi@ NMP-100u

Fra : Tim Sørensen

Dato : 01-08-02 23:09

"Hans-Jacob Møgelmose" <zster87@JUNKMAILhotmail.com> wrote in message
> Hvad er forskellen på Puch Maxi RS og ex. Maxi P eller K?

Maki P = Pedaler
Maxi K = Kickstart
Maxis RS = ?

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 01-08-02 23:05

> Maki P = Pedaler
> Maxi K = Kickstart
Det vidste jeg godt det er mere:
> Maxis RS = ?
Hvad dælen betyder det?

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Tim Sørensen

Dato : 02-08-02 14:11

> Det vidste jeg godt det er mere:
> Hvad dælen betyder det?

Det er en stavefejl fra min side.
Og det betyder at jeg ikke aner hvad en Maxi RS er!

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 03-08-02 01:42

"Hans-Jacob Møgelmose" <zster87@JUNKMAILhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg søger en Titi@ NMP-100u
> Behøver ikke kasse, manualer, kabler
> og andet bare selve afspilleren... Mail mig

P og K er der allerede svaret på.

Men dit spørgsmål kan være næsten umuligt at svare på, fordi maxi'erne ender
på nogle forskellige bogstaver i forskellige lande. Og samtidig har der
været et utal af udstyrsmodeller igennem årene især i midt firserne. Dog har
der været 2 decideret anderledes modeller de var Maxi mini, der som navnet
antyder rent fysisk var mindre end en alm maxi og så var der maxi plus der
havde et lidt anderledes stel og støbte 16" fælge, et lille cockpit også.

Thore Jensen
Der har haft en "del" maxier

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 03-08-02 08:28

> Men dit spørgsmål kan være næsten umuligt at svare på, fordi maxi'erne
ender
> på nogle forskellige bogstaver i forskellige lande.

ok.. så bare en inde i knallert-galleriet på www.mopedgallery.com og tænkte
på hvad RS stod for...

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Martin

Dato : 03-08-02 12:38

Jeg kan huske at man engang kunne købe et klistermærke nede hos T hansen
hvor på der stod RS, du tror ik at det bare er en der har sat sådan et
klistermærke på, og så kaldt den for maxi rs

MVH

Martin Christiansen