Jeg mangler lige et par sang navne!
Fra : dumdum

Dato : 30-07-02 20:17

Hejsa!

Jo altså det første er lidt pinligt, men jeg vil vældig gerne vide hvad i
alverden den der Danny Cool sang med omkvædet: "Uhh og du ved jeg savner dig
nu. Din verden og dit smil. Er der mon langt fra Costa del Sol til
København?" hedder. Jeg skal nemlig bruge teksterne til noget...

Den anden var en sang jeg hørte på MTV forleden da de havde "so is 80's"
weekend. Det var en lettere skummel langhåret hvid fætter og en mere eller
mindre fimset brun fyr der sang noget i stil af: "Look in to my eyes...(kan
ikke lige huske hvad)... could I lie to you baby, could I lie to you baby?".
Jeg kunne vældig godt lide omkvædet og vil gerne have fat i den, men jeg kan
ikke huske hvad den hed.

På forhånd tak!

Mvh fra Louise

--
Masser af online spil, chat, sjov og konkurrencer på:
http://www.neopets.com/refer.phtml?username=nulre

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 31-07-02 20:49

dumdum wrote:
> Hejsa!

Hej Louise.

> [...]
> could I lie to you baby?". Jeg kunne vældig godt lide omkvædet og vil
> gerne have fat i den, men jeg kan ikke huske hvad den hed.

Den hedder "Would i lie to you" (surprise!) og er indspillet af mange
forskellige kunstnere. Eurythmics laver en fed version af den på deres
"Peace Tour" koncert.

-Sune

Fra : dumdum

Dato : 31-07-02 21:16

>Den kender jeg ikke.
>Og hvis jeg gjorde ville jeg aldrig indrømme det ;)

Nej okay :) Fair nok! Men jeg mangler har vildsomt brug for den! Argh!

>Det er til gengæld Charles & Eddie - Would I Lie To You.

Tak for svaret

>Ikke at jeg er synderlig stolt over at vide det men da den kom frem
>engang i starten af 90'erne var den stort set umulig at undgå.

Hmmm... dengang var jeg ikke mere end 3-4 år...

>Jeg har aldrig fattet hvorfor ham den lille med den høje stemme absolut
>skulle synge "oh yeah" hver gang ham den store med det lange hår
>havde sunget "Would I lie to you?".

Nej det lyder da også torskedumt. Og hvorfor kunne de ikke lige holde stilen
i omkvædet resten af sangen i gennem?

>Udsendelsen du så må næsten have hedder "So 90's". Da vi skiftede
>årtusind skiftede showet navn fra "So 80's".
>Værterne ligner svjh stadig vrag fra 70'erne

Hmm ja okay :) Kunne de ikke have kaldt det "So 80-95"? Det er altså kedligt
at de spiller de samme sange som normalt :(

Mvh fra Louise

Fra : Robert Eriksen

Dato : 31-07-02 21:35

dumdum wrote:

> Hmmm... dengang var jeg ikke mere end 3-4 år...

*SLAM!*
Tak skal du have!
Jeg finder lige rulatoren og gigtmedicinen frem igen. Jeg føler mig
pludselig meget meget gammel.

/Robert
Bare de nu ikke rører ved folkepensionen

Fra : dumdum

Dato : 31-07-02 21:38

>*SLAM!*´Tak skal du have! Jeg finder lige rulatoren og gigtmedicinen frem
>igen. Jeg føler mig pludselig meget meget gammel.

Hmm.... hmm.... jaaa... jow! Det var ikke min mening :)

>Bare de nu ikke rører ved folkepensionen

Uha nej det ville være noget bæ :(

Mvh fra Louise

Fra : dumdum

Dato : 31-07-02 21:19

>Hej Louise.

Hej Sune :)

>Den hedder "Would i lie to you" (surprise!)

Ej, hvor underligt hva'?

>og er indspillet af mange forskellige kunstnere. Eurythmics laver en fed
version >af den på deres "Peace Tour" koncert.

Har den samme stil som omkvædet hele sangen i gennem?

By the way, ved du ikke lige det med ham Danny Cool ;)?

Mvh fra Louise

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 31-07-02 21:31

dumdum wrote:

> Hej Sune :)

> Ej, hvor underligt hva'?

Ja, folk finder på de mærkeligste titler f.eks havde jeg aldrig gættet
at titelsangen til "FAME" hed "FAME".

> version >af den på deres "Peace Tour" koncert.
>
> Har den samme stil som omkvædet hele sangen i gennem?

Nej, slet ikke - det er en slags "forbedret" version!! Den er inde i et
Medley med tre andre sange i en slags "unplugged" sæt de spiller
midtvejs i koncerten. Kanon energi, de trykker den Betamax.

> By the way, ved du ikke lige det med ham Danny Cool ;)?

Nej, men jeg kan godt huske sangen. Hed den ikke noget med "Savner dig
nu" eller "Señorita" eller noget.

-Sune

Fra : dumdum

Dato : 31-07-02 21:39

>Nej, men jeg kan godt huske sangen. Hed den ikke noget med "Savner dig
>nu" eller "Señorita" eller noget.

Jo det er vidst det :) Tak!

Mvh fra Louise

Fra : Anders W. Grau-Chris~

Dato : 02-08-02 00:01

Eurithmics' sang er altså en helt anden. Bare for at undgå forvirring.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 02-08-02 07:16

Anders W. Grau-Christensen wrote:
> Eurithmics' sang er altså en helt anden. Bare for at undgå forvirring.

Ja det er rigtigt nok. Jeg havde helt glemt hvordan den anden sang
egentlig lød. Nå, men hvem har lavet den version Eurythics spiller?

-Sune

Fra : Robert Eriksen

Dato : 31-07-02 20:48

dumdum wrote:

> [...]

> ikke huske hvad den hed.

Det er til gengæld Charles & Eddie - Would I Lie To You.

Look into my eyes
Cant you see their open wide
Would I lie to you baby, would I lie to you (oh yeah)
Eller noget i den stil

Fra : Karina Hjorth

Dato : 31-07-02 21:21

> [...]
> nu. Din verden og dit smil. Er der mon langt fra Costa del Sol til
> København?" hedder. Jeg skal nemlig bruge teksterne til noget...

Den hedder Señorita og er fra hans første album, der bare hed Danny Kool.

Fra : dumdum

Dato : 31-07-02 21:20

>Den hedder Señorita og er fra hans første album, der bare hed Danny Kool.

Ihh tak! Nu kan jeg nok godt finde teksten til den :)

Mvh fra Louise