OT: dont read
Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 31-07-02 04:46

kontakt til newsserveren?

kan ikke finde andre end den her der lå i min browser.. skal bare se om jeg
kan sende til dem, eller om min newsserver er helt død...

ved godt der findes test grupper ;)

håber ikke det er til ulejlighed :)

Fra : Leif

Dato : 31-07-02 05:59

"Mikkel Knudsen" <mikkel@[nospam]nurv.dk> wrote in message
> [...]
jeg
> kan sende til dem, eller om min newsserver er helt død...

Jeg pissede lige op af borgsmesterens bil. Håber ikke hun blev sur, jeg ved
jo godt at der findes toiletter.
:..Altså, hvis du ved det, hvorfor gør du det ikke så?

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 31-07-02 08:31

> Jeg pissede lige op af borgsmesterens bil. Håber ikke hun blev sur, jeg
ved
> jo godt at der findes toiletter.
> :..Altså, hvis du ved det, hvorfor gør du det ikke så?

lad mig citere Mikkel:

--
Mvh. Hans-Jacob
Jeg søger en Titi@ NMP-100u