Hvor mange penge??
Fra : Smoothy6

Dato : 30-07-02 12:53

Sad lige og funderede over hvor mange penge jeg havde brugt på min knallert,
da jeg kom til at tænke på hvor mange penge alle andre har brugt på deres
maskiner....

syntes hele tiden jeg læser at folk lige har købt ny cylinder eller andet og
det er jo ikke helt billigt...

tænkte så det kunne være meget sjovt, hvis folk skrev hvor mange penge de
havde puttet i deres maskiner, og hvad de ca. var blevet brugt til....

men det kan jo kun lade sig gøre hvis folk er med på den....

håber at se noget response på det her....

-Smoothy6

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 30-07-02 13:04

"Smoothy6" <Kik-ind@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> men det kan jo kun lade sig gøre hvis folk er med på den....
>
> håber at se noget response på det her....

Hehe.. Jeg er ihvertfald med på den!

2 stk. varrior udst. 1500 kr
1 stk. Pro Race udst. 1200Kr.
21mm. Krarburator 800kr.
Variator 800 kr.
Gearing 700kr.
80ccm cyll. 800 kr
Athena 75ccm. cyll 2 stk. 2800kr
Athena evo 1800 kr

Hmm... Det tør jeg sgu ikke ligge sammen!

Med venlig hilsen:

Oliver Bruchhaus.

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 30-07-02 14:37

> Hmm... Det tør jeg sgu ikke ligge sammen!
Hmm kunne ikke lade være...
Umiddelbart er det 15500 men måske skulle en eller anden tage en hurtig
efterregning... Husk at han har købt 2X Athena 75cc den så jeg ikke...

--
Mvh. Hans-Jacob
Jeg søger en Titi@ NMP-100u

Fra : Michael Thomsen

Dato : 30-07-02 14:50

Den er jeg sku også med på

Evo Krumtap (Jog)
Evo Variator (Jog)
Evo Udstødning (Jog)
Evo 2g Kobling (Jog)
Evo Membran (Jog)
21mm Karburator (Jog)
40mm EU (Jog)
45mm (Jog)
47.6 (Jog)
47mm Polini (Jog)
25mm Karburator (Stalker)
Corsa (Stalker)
47mm Polini W-udstødning (Stalker)
Hebo 47.4mm Alu (Stalker)
For-Race (Stalker)
Evo Membran (Stalker)
Speed Drive Komplet (Stalker)
Evo Variator (Stalker)
Racer CDI tænding (Stalker)
Ny kobling, koblingsskål, Gearing, orginal speeddrive, da koblingen ryg ud
gennem motor skjoldet og vred alt skævt (Jog)

+ ALT for mange penge i reperationer da jeg ikke selv kunne finde ud af at
lave det hele.. Dette har selvfølgelig ændret sig med tiden :)

Mvh Michael
P.S Jeg tør sku ikke at sætte en pris på.

Fra : Thomas B

Dato : 31-07-02 22:37

"Michael Thomsen" <gichael@hunters.dk> wrote in message
> [...]
> lave det hele.. Dette har selvfølgelig ændret sig med tiden :)
>
> Mvh Michael
> P.S Jeg tør sku ikke at sætte en pris på.

Alt hvad der er sjovt er dyrt.der til kommer der jo også benzin. som en godt
tunet 2 takter sutter en del af .

mvh. Thomas

Fra : Morten Christensen

Dato : 30-07-02 22:01

1 stk maxi K til 500
Mange dele + lakering til maki K = ca. 2.000
1 stk. Jog til 14.000
1 stk polini 47mm cylle 900
1 stk polini vario 480
2 stk Malossi gearing 1.600
1 stk hebo 47mm cylle 950
1 stk alarm 500
1 stk maxi P 500
1 stk suzuki samurai 500
2 stk scooter-dæk 800
1 stk abus-lås 1100
+ alle de dele som jeg ikke kan huske, som nok også skal løbe op et større
beløb...

Ialt = ca. 24.000 + ting jeg har glemt (sikkert mange) + forsikringer +
værkstedsregninger...

Så det er faktisk en helt pæn bil.....

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522

Fra : Claus Rolsted

Dato : 02-08-02 23:52

"Morten Christensen" <m-astrup@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Ialt = ca. 24.000 + ting jeg har glemt (sikkert mange) + forsikringer +
> værkstedsregninger...

Tjah jeg har i stedet brugt 7.500 på et mc-kort incl. det hele

--
mvh. Claus Rolsted
Pt. Vespa ET2 - MC-teoriprøve bestået - På Køreteknisk Anlæg i morges - damn

Fra : LowLifeDK

Dato : 03-08-02 15:43

hmmm...så kan du jo passende gange dine udgifter til reservedele med 2,5....

For ikke at glemme forsikringen.

Din fremtid ser godt nok sort ud. Smid dog det kort ud og køb dig en Big Max

Fra : Smoothy6

Dato : 30-07-02 23:38

Syntes sku det er fedt at der er så mange der er med på ideén, indtil
videre....

ville være sjovt at se flere...

MEN er du GAL hvor er der blevet købt ind for mange penge...

sikken masse penge de forskellige ude i danmark kunne ha nu, hvis ikke deres
knallert havde "slugt" alle pengene

jeg skriver også snart en, hvor der står hvor meget jeg har puttet i min,
(intet lir/gejl kun nødvendige ting)

håber at høre flere.........

-Smoothy6

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 31-07-02 08:30

Gilera Stalker
Polini Sport
Polini Corsa
Polini Vario
Polini Membran
2 stk Leovinci ZX
1 stk Leovinci Z
1 Polini gearing
1 Malossi rem
1 17,5mm Dell
1 21mm Arreche
1 Polini Evo membran
1 Polini remskive
1 TP Nardo
2 Polini fjedre
1 Lektronis krumtap (Racing)

1500 i arbejde hos en mekaniker.

Løber op ret hurtigt.. Smider man så lige min gamle Hot oveni, så bliver det
helt vildt, for jeg fik ik noget for den , da der var en PÅNG der stjal den
!

Så er der nok brugt 5-600 på ruller, en halv bondegård på olier mm. Bla blev
der brugt 500 på nye kronrørslejer.

/Thomas

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 04-08-02 21:23

> [...]
>
> tænkte så det kunne være meget sjovt, hvis folk skrev hvor mange penge de
> havde puttet i deres maskiner, og hvad de ca. var blevet brugt til....

Tja, brugt sfx 12000,-
en lille håndfuld bremsegreb og sidespejle omkring 700,-
en sfx til 500,-
next 300,-
pederzini cdi ~ 900 med porto
polini vario, rem, blæs ~ 900 med porto
3 bagdæk +1 fordæk ~350 stykket
ca 10* olie a ca 120 stk
nogle tændrør
5-6 sæt leo vinci ruller
sikkert mere, det meste er på noget så kedeligt som vedligeholdelse

Puha det er sq nok nogle halvdyre kilometer

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 09-08-02 17:57

> Sad lige og funderede over hvor mange penge jeg havde brugt på min
knallert,
> da jeg kom til at tænke på hvor mange penge alle andre har brugt på deres
> maskiner....

Købte en Yamaha FS-1 4g DX '79 TOTALrenoveret, nymalet og lakeret, gav 3000
kr. for den, incl 12.8 hk og 5.3 hk (komplet m. udstødning og det hele)
tunsæt (okay, fra Protuna).

Derudover har jeg smidt en ny koblingspind samt koblingssnegl i til i alt 65
kr.

3065 i alt Det er jo til at regne med

// Troels