OT - Lejlighed
Fra : DeHunto

Dato : 30-07-02 11:13

Hej Alle,

Jeg ved godt at dette er OT, men vi Mac folk må vel hjælpe hinanden.

Jeg har et værelse på ca. 15 kvm med fælles køkken og bad til udlejning. Min
nuværende lejer flytter i egen lejlighed her i den kommende weekend, så hvis
du er interesseret, kender en studerende eller ligende, så har jeg et
værelse. Der er dog lige en ting du skal vide, og det er at vi skal dele
brusekabinen i det værelse som du eventuel skal leje.

Huslejen er 2200 inkl. Vand og varme. Fri telefon, kabel tv og
internetadgang og netværk.

Mit telefon nummer er 24471072
mail: dan@adsistance.dk

Venligst
Dan Henriksen
Guldborgvej 28 4tv
2000 Frederiksberg

Fra : Martin Edlich

Dato : 30-07-02 12:34

In article <B96C335B.11FFB%dan@adsistance.dk>,
DeHunto <dan@adsistance.dk> wrote:

> Der er dog lige en ting du skal vide, og det er at vi skal dele
> brusekabinen i det værelse som du eventuel skal leje.

Hvordan ser du ud?

Fra : DeHunto

Dato : 30-07-02 12:47

> Hvordan ser du ud?

LOL, jeg bruger øjnene.

Dan

Fra : Martin Edlich

Dato : 30-07-02 14:05

In article <B96C495A.1253F%dan@adsistance.dk>,
DeHunto <dan@adsistance.dk> wrote:

> LOL, jeg bruger øjnene.

Er det tilrådeligt at den du skal bade sammen med også gør det?

Fra : Per Erik Rønne

Dato : 30-07-02 13:36

DeHunto <dan@adsistance.dk> wrote:

> Der er dog lige en ting du skal vide, og det er at vi skal dele
> brusekabinen i det værelse som du eventuel skal leje.

Vil det sige at brusekabinen står i det værelse der er til udlejning?
--
Cand.scient. Per Erik Rønne
Frederikssundsvej 308B, 3. tv.

Fra : DeHunto

Dato : 30-07-02 14:00

> Vil det sige at brusekabinen står i det værelse der er til udlejning?

Ja desværre, Lejligheden er af ældre dato, så der er ikke noget badeværelse,
(typisk for gamle bygninger i Kbh.) så den tidsligere ejer fik lavet afløb i
soveværelset og installeret en standalone brusekabine i aluminium.

Så det er noget med at blive enige om et tidsrum morgen eller aften hvor jeg
selv kan bade.

Dan

Fra : Per Erik Rønne

Dato : 30-07-02 14:06

> [...]
> soveværelset og installeret en standalone brusekabine i aluminium.
>
> Så det er noget med at blive enige om et tidsrum morgen eller aften hvor jeg

Så der er ikke noget at sige til at den gamle lejer flyttede.

2200? Jeg giver 1800 om måneden i fællesudgifter til en 70 m^2 2,5
værelses lejlighed. Plus varme. Ingen gæld.

Fra : DeHunto

Dato : 30-07-02 14:38

> Så der er ikke noget at sige til at den gamle lejer flyttede.

Næeeee, det er der vel ikke, men lejlighederne hænger desværre ikke på
træerne i det indre Kbh. Så jeg sagde ja da jeg fik tilbud om at købe.

> 2200? Jeg giver 1800 om måneden i fællesudgifter til en 70 m^2 2,5
> værelses lejlighed. Plus varme. Ingen gæld.

Det er jo oxo i Brønshøj Ska' vi bytte *G* Du tror sikker at det er
løgn, men en andel som min 82kvm 2,5V koster 450.000,- Som i udgifter alt
ialt koster mig ca 4300,- om måneden.

--
>Er det tilrådeligt at den du skal bade sammen med også gør det?

Nej da! *G*

Dan

Fra : Per Erik Rønne

Dato : 30-07-02 15:36

> Næeeee, det er der vel ikke, men lejlighederne hænger desværre ikke på
> træerne i det indre Kbh. Så jeg sagde ja da jeg fik tilbud om at købe.

Jeg tænkte nu på lejeren.

> Det er jo oxo i Brønshøj Ska' vi bytte *G* Du tror sikker at det er
> løgn, men en andel som min 82kvm 2,5V koster 450.000,- Som i udgifter alt
> ialt koster mig ca 4300,- om måneden.

Så bor du også i andelslejlighed? Min andelslejlighed står i 130.000,
som så var min andel af arven efter mine forældre. Jeg har dog forbedret
den, bl.a. ofret 50.000 på køkkenet, så jeg nu også har opvaskemaskine
dér [der var i forvejen vaskemaskine og tørretumbler].

450.000 lyder helt vildt. Men ok, der er megen gæld i min
andelsforening, derfor de kolossale fællesudgifter på 1800. For min
gamle 40 m^2 ejerlejlighed i Ishøj var de kun på 800.

Eller er I ved at betale af til Københavns kommune, for
hjemfaldspligten?