Tim Christensen's "Today's The Day"
Fra : Stefan Bruhn

Dato : 29-07-02 10:24

Hej!

Jeg prøver at finde ud af om sangen er en coversang eller hans egen
originale sang.
Siden der handler om CD'en hvor sangen er fra siger at det er coversange
(http://www.una.dk/2001/2001_main.htm) men jeg kan ikke finde nogen
andre sangere der skulle have lavet en sang magen til når jeg søger på
Google...

Så hvad er det? Hans egen? Eller hvem har lavet originalen?

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/

Fra : N/A

Dato : 30-07-02 08:53

Fra : N/A

Dato : 30-07-02 08:53

Fra : Ingrid

Dato : 30-07-02 08:53

> Okay, tak for svaret, jeg syntes bare det var mærkeligt jeg ikke kunne
> finde noget via google. Ved du om sangen evt. kan findes på MP3 et sted,
> eller bare en eller anden måde man kan få den at høre på?

Ja man kan købe cd'en og støtte en go' sag ...

Ingrid
http://www.iblog.dk/tv2blog - mere tv-2 om lidt ...

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 30-07-02 10:09

On Tue, 30 Jul 2002 09:52:48 +0200, "Ingrid" <kysbruden@NOSPAMgmx.net>
wrote:

>Ja man kan købe cd'en og støtte en go' sag ...

Det bliver jo lidt svært når den kun er udgivet som b-side i 1000
eksemplarer, vil du ikke mene?

Du må da gerne give mig et link til hvor jeg kan købe den skive den er
på...

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 30-07-02 10:22

Stefan Bruhn wrote:

> Det bliver jo lidt svært når den kun er udgivet som b-side i 1000
> eksemplarer, vil du ikke mene?

Mon ikke hun mener Reminder-pladen?

/Nikolaj

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 30-07-02 10:23

On Tue, 30 Jul 2002 11:22:03 +0200, "Nikolaj Borg" <nikol@jSbPoArMg.dk>
wrote:

>Mon ikke hun mener Reminder-pladen?

Tjoo det gør hun nok :)
Men jeg spurgte jo efter originalversionen af sangen.

Den kan, som Rune sagde, ikke lige skaffes på CD da den kun findes i
1000 eksemplarer, men det undrer mig bare at den heller ikke findes et
sted på nettet så man i det mindste kan høre hvad det er for noget der
har inspireret Tim Christensen.

Fra : Troels

Dato : 02-08-02 13:24

> Jeg så tilfældigt en dag på DR1 et ½ times program om cd'en hvor Tim
> fortalte at nummeret oprindelig er skrevet af en gruppe der hed The
Outkast,
> og nummeret Today's The Day blev udgivet som en B-side i kun 1000
> eksemplarer, så som Tim ganske rigtig fortalte regnede han ikke med at der
> var nogen danskere overhovedet, der havde hørt den originale

Er det hip-hopperne Outkast (dem med Mr. Jackson) eller er det andre med
samme navn?

/Troels

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 02-08-02 17:14

On Fri, 2 Aug 2002 14:23:45 +0200, "Troels"
<tllund@[nof******spam]hotmail.com> wrote:

>Er det hip-hopperne Outkast (dem med Mr. Jackson) eller er det andre med
>samme navn?

De hedder ifølge den fil der blev postet i dk.binaer.musik The Outcasts.
Det er ikke hiphop.

Fra : Kas.

Dato : 31-07-02 16:13

Se dk.binaer.musik