lille "men meget belastende" problem
Fra : Rico Rødby

Dato : 28-07-02 11:00

når jeg bruger knok22 og f.eks vil opdatere en nokia 3310 v5,57 ti nokia
3315 får jeg denne meddelse:

Lead's kNok-Phoenix - build 1
based on kNok - Engine build 22, Frontend build 18

Thanks goes out for the following:
Dejan, Kodo, Viper, Jozso (for hardware and cable support
and of course beta testing), Bph&Co, Saras, IceDragon,
Steina, Epilog, Invisible, Jethro, H-tom, AlAraf, Lead
and all the others who supports knok...
MBUS_SecurityCommand : cannot execute 'Enable extended commands'
CMD_handlecommands : cannot analyze phone
MBUS_SecurityCommand : cannot execute 'Enable extended commands'

den kommer også med:

MBUS_SecurityCommand : cannot execute 'Enable extended commands'
CMD_handlecommands : cannot analyze phone
MBUS_SecurityCommand : cannot execute 'Enable extended commands'

når jeg vil bruge flere af de andre funktioner.... men flashe virke 100%

det virker som om det er et datakabel problem, men det virker fint når jeg
bruger noktool18 til noget ??

nogen der har et råd eller en vejledning til at få det til at virke?

mvh

Rico Rødby

ps! jeg bruger win XP, men problemet er også selvom jeg køre det fra en
win98se maskine...

---------- har lagt et billede af problemet i dk.binaer ----------- < knok22
problem >

Fra : Lars Bøgvad

Dato : 28-07-02 14:38

Det er nok dumt og spørge om, men har du valgt den rette COM port

Mvh Lars Bøgvad

"Rico Rødby" <newsgroup-email@[SPAM ME NOT]spirravip.dk> skrev i en
meddelelse news:ai0fbi$h7i$1@news.cybercity.dk...

Fra : Rico Rødby

Dato : 28-07-02 19:37

ikke et dumt spørgsmål, men ja det har jeg.

Fra : Lars Bøgvad

Dato : 29-07-02 08:21

Hmm Jeg synes at kunne huske jeg har haft samme problem, men det var efter
jeg havde brugt NokTool18. Der fjernede jeg batteriet, fra telefonen, og
efter det blev indsat igen var problemet der ikke længere Ellers er jeg
ved at løbe tør for gode ideer.....

meddelelse news:ai1dl0$1tuj$1@news.cybercity.dk...

Fra : Th Frydensberg

Dato : 29-07-02 08:32

CMD_handlecommands : cannot analyze phone
så har programmet ikke fat i tlf ::::::::::::::..

Fra : Rico Rødby

Dato : 29-07-02 14:40

hmm, den burde have fat i telefonen, for bruger jeg nok18 kan den sagtens
udlæse det den skal, jeg kan bare ikke bruge de kommandoer der bruger
datakablet i knok22

Fra : Th Frydensberg

Dato : 29-07-02 08:33

bruger du flasher kabel :::::::?

Fra : Rico Rødby

Dato : 29-07-02 14:41

det er et serial kabel der bruger adapterne fra mit flasher kabel...