Hjælp til Medal of Honor - Allied Assault
Fra : Homeboy

Dato : 29-07-02 10:33

Jeg er noget til mission 5. Det er det sted hvor jeg skal skyde tyskerne så
de ikke sprænger broen i luften. Det kan jeg godt finde ud af.
Men det der er problemet. Er at jeg ikke kan komme over broen min tænk
bliver altid skudt og så failer jeg missionen.
Hvordan skal jeg komme videre?
Håber i kan hjælpe.

Mvh. Hoemboy

Fra : Mogens

Dato : 29-07-02 10:44

On Mon, 29 Jul 2002 11:33:14 +0200, "Homeboy" <Homeboys@mail.dk>
wrote:

> [...]
>Men det der er problemet. Er at jeg ikke kan komme over broen min tænk
>bliver altid skudt og så failer jeg missionen.

Hej

Du skal ikke selv over broen.

Du skal bare holde tyskerne væk. Først dem til fods som vil
sprænge broen og senere hen de tanks som kommer fra
2 forskellige retninger.
Brug sniper riflen til fodtusserne og kikkerten/"call for artillery"
til kampvognene. Husk at sigte 10 m foran en kørende kampvogn.

Da jeg gennemførte den mission startede jeg oppe i tårnet til
venstre for broen. Efter nogle minutter fik de tyske tanks skudt
sig ind på mig, så jeg fortrak til huset på den anden side af gaden
hvorfra jeg fik udpeget de sidste par kampvogne.
Derefter nåede forstærkningerne frem og missionen var slut.

mvh Mogens

Fra : Michael Petersen

Dato : 29-07-02 11:49

"Homeboy" <Homeboys@mail.dk> skrev i

FUT news:dk.spil.computer.first-person-shooter

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Tjek mit Roskilde Festival Testforum - http://mcp.amok.dk/RF