warcraft 3 no cd udpakning af .ace fil
Fra : Jimmy & Aino

Dato : 26-07-02 20:41

Hej Gruppe

Jeg har et problem med en fil der skal udpakkes i et program som der
understøtter filen .ace
hvor kan jeg finde et program der kan udpakke .ace?

Jeg skal bruge det til at spille Warcraft 3, uden cd-rom. Jeg har
installeret den i fuld version.

MVH
MIB

Fra : Peter T.

Dato : 26-07-02 20:52

"Jimmy & Aino" <jimmy-aino@stofanet.dkNOSPAM> wrote in news:3d41a465$0$664
$ba624c82@nntp04.dk.telia.net:

> hvor kan jeg finde et program der kan udpakke .ace?

Winace.

--
Mvh. Peter T.
Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

"I love the smell of new hardware this morning"

Fra : Nano**

Dato : 26-07-02 20:53

"Jimmy & Aino" <jimmy-aino@stofanet.dkNOSPAM> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor kan jeg finde et program der kan udpakke .ace?
>
> Jeg skal bruge det til at spille Warcraft 3, uden cd-rom. Jeg har

den ordner winrar
http://www.rarlabs.com/

Fra : JH

Dato : 27-07-02 10:02

Jimmy & Aino Wrote/Skrev:

> [...]
> hvor kan jeg finde et program der kan udpakke .ace?
>
> Jeg skal bruge det til at spille Warcraft 3, uden cd-rom. Jeg har

Download Winace fra www.winace.com

JH