Carsten Lykke
Fra : Mia

Dato : 27-07-02 16:39

Jeg kan bare ikke holde Carsten Lykke ud med hans bøsse sang "hvis frederik
var til fyre"
Er der andre der syntes han er ulækker?

Fra : VB

Dato : 27-07-02 16:49

"Mia" <mia.hansen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> var til fyre"
> Er der andre der syntes han er ulækker?
>
> Hvis der er noget jeg snart ikke kan holde ud mere,
og det er dine tråde ,både i dk.medier.tv og her.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 27-07-02 17:36

In news:dk.kultur.musik VB wrote:

>Hvis der er noget jeg snart ikke kan holde ud mere,
>og det er dine tråde ,både i dk.medier.tv og her.

Hvor lidt jeg end vil, må jeg retfærdigvis give dig ret. Det er
selvfølgeligt OK at poste et par indlæg på Usenet efter hinanden, også
mange for den sags skyld. Men det der med "Jeg synes ... hvad synes
I?" holder ikke, og er IMHO begyndt at minde om flooding. Hvis alle
skulle poste deres meninger om alting ville vi hurtigt blive
oversvømmet. I skrivende stund handler det om beskedne 6 indlæg, så
jeg ville nok have ventet lidt endnu med at reagere. Jeg må dog
indrømme at jeg ikke havde på fornemmelsen at det 6. også var det
sidste. Jeg ved det vil støde en del, men det er mine $ 0.02.

Alt i alt: Jeg brokker mig ikke over de indlæg der allerede er postet,
men udtrykker blot en forsigtig bekymring om, om det mon bliver ved.

--
Lars Stokholm (resided somewhere in North Zealand, Denmark)
"We just like the dots" - Michael Stipe on R.E.M.'s name.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 27-07-02 17:31

Mia wrote:
> Jeg kan bare ikke holde Carsten Lykke ud med hans bøsse sang "hvis
> frederik var til fyre"
> Er der andre der syntes han er ulækker?

Jeg synes bare han er sjov. Jeg tror han lavede den sang for at give den
en tand til, fordi han var blevet træt af alle bøsse-rygterne efter
Ibens. Han ville sikkert glæde sig over at det er lykkedes for ham at
provokere folk!

-Sune

Fra : Morten Holm

Dato : 27-07-02 18:36

Hey.... Folks and mia....

Jeg er enig med sune.... den knægt er jo ikke bøsse..... han har bare en
bøsset stæmme og også sune siger er han jo blevet omtalt som bøsse i
medierne..... så hvorfor ikke gøre lidt grin med det....... Jeg kan godt li
hans musik...... og syndes det er nogen fede tekster......

Mvh
Morten Holm
miniholm@hotmail.com

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 27-07-02 19:25

Sune Mika Salminen wrote:

> [...]
> den en tand til, fordi han var blevet træt af alle bøsse-rygterne
> efter Ibens. Han ville sikkert glæde sig over at det er lykkedes for

Ja, jeg synes faktisk, at hele konceptet med hans "Selvoptaget" album var
ganske underholdende. Meget forfriskende blandt alle disse åh, så seriøse
bands (ingen nævnt, ingen glemt). Virkede umiddelbart som et ok popalbum,
selvom det ikke lige er noget, jeg løb ud og købte.

/Nikolaj

Fra : Anders Riis

Dato : 28-07-02 14:16

Sune Mika Salminen wrote:
> [...]
> en tand til, fordi han var blevet træt af alle bøsse-rygterne efter
> Ibens. Han ville sikkert glæde sig over at det er lykkedes for ham at

Når vi nu er ved Ibens...
Hvad var historien? Jeg troede de gik i opløsning, men nu kommer de i hvert fald
forbi Århus til november...?

Anders

Fra : Simon Hiort-Lorenzen

Dato : 28-07-02 19:32

"Anders Riis" <ariis@imf.au.dk> wrote in message
> Når vi nu er ved Ibens...
> Hvad var historien? Jeg troede de gik i opløsning, men nu kommer de i
hvert fald
> forbi Århus til november...?

Hvem? Hvad? Hvor? Hvornår?

Ja ok, Ibens, koncert, Århus, November.

Men mere konkret? Har du et linkt til noget info eller et eller andet?

Simon

Fra : Anders Riis

Dato : 30-07-02 10:39

Simon Hiort-Lorenzen wrote:

> Hvem? Hvad? Hvor? Hvornår?
>
> Ja ok, Ibens, koncert, Århus, November.
>
> Men mere konkret? Har du et linkt til noget info eller et eller andet?
>
> Simon

Jeg fandt det på Musikcafeens hjemmeside:
http://www.musikcafeen.dk/opdater/beskrivelser/arrangement_0001.htm

De spiller d. 21/11.

Anders