|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | OKTAN Booster.... ! Fra : LowLifeDK
 | 
 Dato :  29-07-02 16:54
 | 
 |  | 
 
            Jeg har netop i dag eksperimenteret med Oktan Booster..    Det lyder lidt
 plat,- og det var det egentlig også.
 Der var ingen forskel udover at PGO'en blev sværere at starte.
 Penge ud af vinduet. Øv !
 Hygge
            
             |  |  | 
  Tim Sørensen (29-07-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Tim Sørensen
 | 
 Dato :  29-07-02 20:36
 | 
 |  | 
 
            "LowLifeDK" <easyliving@ofir.dk> wrote in message
 news:ai3oef$1e9f$1@news.cybercity.dk...
 > Jeg har netop i dag eksperimenteret med Oktan Booster..    Det lyder lidt
 > plat,- og det var det egentlig også.
 >
 > Der var ingen forskel udover at PGO'en blev sværere at starte.
 >
 > Penge ud af vinduet. Øv !
 Det tror jeg at der er flere personer der
 godt kunne have fortalt dig inden    Men ja.... Det er bare en 'gimmick'
 --
 Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/ |  |  | 
  Thomas Buus Andersen (29-07-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Thomas Buus Andersen
 | 
 Dato :  29-07-02 22:04
 | 
 |  | 
 Tim Sørensen <dondata@vip.cybercity.dk> skrev i en
 nyhedsmeddelelse:ai45b8$1ulo$1@news.cybercity.dk...
 > Men ja.... Det er bare en 'gimmick'
 Og dog.. ! Måske er det på en lille sølle scootermotor, men det kan mærkes
 på Polinis Dreambikes ! Det kan jeg skrive under på!
 >
 > --
 > Mvh.... Tim Sørensen
 > http://www.dondata.dk/ /Thomas
            
             |  |  | 
   LowLifeDK (30-07-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : LowLifeDK
 | 
 Dato :  30-07-02 00:09
 | 
 |  | 
 
            Hmmm..
 Jeg har læst lidt videre omkring oktan-boosters, og hvad der egentlig sker.
 Tilsyneladende er der alm. enighed om, at de IKKE virker gode og veltrimmede
 motorer....men på motorer der er fejljusterede ! (Noget med kompression,
 varme og tænding)
 Hygge !
 "Thomas Buus Andersen" <t-buus@SLETget2net.dk> skrev i en meddelelse
 news:D2i19.139$uo4.3914@news.get2net.dk...
 >
 > Tim Sørensen <dondata@vip.cybercity.dk> skrev i en
 > nyhedsmeddelelse:ai45b8$1ulo$1@news.cybercity.dk...
 > > Men ja.... Det er bare en 'gimmick'
 >
 > Og dog.. ! Måske er det på en lille sølle scootermotor, men det kan mærkes
 > på Polinis Dreambikes ! Det kan jeg skrive under på!
 >
 > >
 > > --
 > > Mvh.... Tim Sørensen
 > > http://www.dondata.dk/ > /Thomas
 >
 >
            
             |  |  | 
    Moller (30-07-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Moller
 | 
 Dato :  30-07-02 01:33
 | 
 |  | 
 
            > Tilsyneladende er der alm. enighed om, at de IKKE virker gode og
 veltrimmede
 > motorer....men på motorer der er fejljusterede ! (Noget med kompression,
 > varme og tænding)
     Okay, det vil sige at i stedet for at stille sin motor til at yde bedst
 muligt, så hælder du bare oktan booster i ???? hvor er det liiiige tråden
 knækkede der ???
     VH
     Lars Molnit
     MZ ETZ 251 CDi ... godt nok ikke stillet optimalt, men køre ok på 92
 oktan Uden boost :)
 >
 > Hygge !
 >
 > "Thomas Buus Andersen" <t-buus@SLETget2net.dk> skrev i en meddelelse
 > news:D2i19.139$uo4.3914@news.get2net.dk...
 > >
 > > Tim Sørensen <dondata@vip.cybercity.dk> skrev i en
 > > nyhedsmeddelelse:ai45b8$1ulo$1@news.cybercity.dk...
 > > > Men ja.... Det er bare en 'gimmick'
 > >
 > > Og dog.. ! Måske er det på en lille sølle scootermotor, men det kan
 mærkes
 > > på Polinis Dreambikes ! Det kan jeg skrive under på!
 > >
 > > >
 > > > --
 > > > Mvh.... Tim Sørensen
 > > > http://www.dondata.dk/ > > /Thomas
 > >
 > >
 >
 >
            
             |  |  | 
     LowLifeDK (30-07-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : LowLifeDK
 | 
 Dato :  30-07-02 01:41
 | 
 |  | 
 
            Her knækkede ingen tråd !
 Læser du tilbage vil du se, at min motor heldigvis er fuldstændigt korrekt
 indstillet....
 Det er Tim's ikke, eller også er han en af dem der, som du siger, kører på
 hårdtunede motorer !
 Hygge !
 "Moller" <news@NOSPAMmolnit.com> skrev i en meddelelse
 news:ai4mqi$2noo$1@news.cybercity.dk...
 > > Tilsyneladende er der alm. enighed om, at de IKKE virker gode og
 > veltrimmede
 > > motorer....men på motorer der er fejljusterede ! (Noget med kompression,
 > > varme og tænding)
 >
 >     Okay, det vil sige at i stedet for at stille sin motor til at yde
 bedst
 > muligt, så hælder du bare oktan booster i ???? hvor er det liiiige tråden
 > knækkede der ???
 >
 >     VH
 >     Lars Molnit
 >     MZ ETZ 251 CDi ... godt nok ikke stillet optimalt, men køre ok på 92
 > oktan Uden boost :)
 >
 >
 > >
 > > Hygge !
 > >
 > > "Thomas Buus Andersen" <t-buus@SLETget2net.dk> skrev i en meddelelse
 > > news:D2i19.139$uo4.3914@news.get2net.dk...
 > > >
 > > > Tim Sørensen <dondata@vip.cybercity.dk> skrev i en
 > > > nyhedsmeddelelse:ai45b8$1ulo$1@news.cybercity.dk...
 > > > > Men ja.... Det er bare en 'gimmick'
 > > >
 > > > Og dog.. ! Måske er det på en lille sølle scootermotor, men det kan
 > mærkes
 > > > på Polinis Dreambikes ! Det kan jeg skrive under på!
 > > >
 > > > >
 > > > > --
 > > > > Mvh.... Tim Sørensen
 > > > > http://www.dondata.dk/ > > > /Thomas
 > > >
 > > >
 > >
 > >
 >
 >
            
             |  |  | 
      LowLifeDK (30-07-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : LowLifeDK
 | 
 Dato :  30-07-02 01:42
 | 
 |  | 
 
            SORRY !
 Det er Thomas der kører med fejl i motoren ELLER toptunet motor...
 Hygge!
 "LowLifeDK" <easyliving@ofir.dk> skrev i en meddelelse
 news:ai4nap$2ok6$1@news.cybercity.dk...
 > Her knækkede ingen tråd !
 >
 > Læser du tilbage vil du se, at min motor heldigvis er fuldstændigt korrekt
 > indstillet....
 >
 > Det er Tim's ikke, eller også er han en af dem der, som du siger, kører på
 > hårdtunede motorer !
 >
 > Hygge !
 >
 > "Moller" <news@NOSPAMmolnit.com> skrev i en meddelelse
 > news:ai4mqi$2noo$1@news.cybercity.dk...
 > > > Tilsyneladende er der alm. enighed om, at de IKKE virker gode og
 > > veltrimmede
 > > > motorer....men på motorer der er fejljusterede ! (Noget med
 kompression,
 > > > varme og tænding)
 > >
 > >     Okay, det vil sige at i stedet for at stille sin motor til at yde
 > bedst
 > > muligt, så hælder du bare oktan booster i ???? hvor er det liiiige
 tråden
 > > knækkede der ???
 > >
 > >     VH
 > >     Lars Molnit
 > >     MZ ETZ 251 CDi ... godt nok ikke stillet optimalt, men køre ok på 92
 > > oktan Uden boost :)
 > >
 > >
 > > >
 > > > Hygge !
 > > >
 > > > "Thomas Buus Andersen" <t-buus@SLETget2net.dk> skrev i en meddelelse
 > > > news:D2i19.139$uo4.3914@news.get2net.dk...
 > > > >
 > > > > Tim Sørensen <dondata@vip.cybercity.dk> skrev i en
 > > > > nyhedsmeddelelse:ai45b8$1ulo$1@news.cybercity.dk...
 > > > > > Men ja.... Det er bare en 'gimmick'
 > > > >
 > > > > Og dog.. ! Måske er det på en lille sølle scootermotor, men det kan
 > > mærkes
 > > > > på Polinis Dreambikes ! Det kan jeg skrive under på!
 > > > >
 > > > > >
 > > > > > --
 > > > > > Mvh.... Tim Sørensen
 > > > > > http://www.dondata.dk/ > > > > /Thomas
 > > > >
 > > > >
 > > >
 > > >
 > >
 > >
 >
 >
            
             |  |  | 
      Moller (30-07-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Moller
 | 
 Dato :  30-07-02 08:16
 | 
 |  | 
 "LowLifeDK" <easyliving@ofir.dk> wrote in message
 news:ai4nap$2ok6$1@news.cybercity.dk...
 > Her knækkede ingen tråd !
 >
 > Læser du tilbage vil du se, at min motor heldigvis er fuldstændigt korrekt
 > indstillet....
 >
 > Det er Tim's ikke, eller også er han en af dem der, som du siger, kører på
 > hårdtunede motorer !
     "Polinis Dreambikes" skulle gerne være ekstremt grovtunet, men nu er jeg
 lidt tvivl, er det ik en af de små mini bikes til bane som køre sygeligt
 stærkt ????
     Men at sige at hvis motoren er stillet forkert, så hælder man bare Oktan
 Booster på, og så køre den okay alligevel, er for langt ude... og hva mener
 du med forkert ??? tændingen, kaburator, Cyll. ombygning osv... ???
     VH
     Lars Molnit
 >
 > Hygge !
 >
 > "Moller" <news@NOSPAMmolnit.com> skrev i en meddelelse
 > news:ai4mqi$2noo$1@news.cybercity.dk...
 > > > Tilsyneladende er der alm. enighed om, at de IKKE virker gode og
 > > veltrimmede
 > > > motorer....men på motorer der er fejljusterede ! (Noget med
 kompression,
 > > > varme og tænding)
 > >
 > >     Okay, det vil sige at i stedet for at stille sin motor til at yde
 > bedst
 > > muligt, så hælder du bare oktan booster i ???? hvor er det liiiige
 tråden
 > > knækkede der ???
 > >
 > >     VH
 > >     Lars Molnit
 > >     MZ ETZ 251 CDi ... godt nok ikke stillet optimalt, men køre ok på 92
 > > oktan Uden boost :)
 > >
 > >
 > > >
 > > > Hygge !
 > > >
 > > > "Thomas Buus Andersen" <t-buus@SLETget2net.dk> skrev i en meddelelse
 > > > news:D2i19.139$uo4.3914@news.get2net.dk...
 > > > >
 > > > > Tim Sørensen <dondata@vip.cybercity.dk> skrev i en
 > > > > nyhedsmeddelelse:ai45b8$1ulo$1@news.cybercity.dk...
 > > > > > Men ja.... Det er bare en 'gimmick'
 > > > >
 > > > > Og dog.. ! Måske er det på en lille sølle scootermotor, men det kan
 > > mærkes
 > > > > på Polinis Dreambikes ! Det kan jeg skrive under på!
 > > > >
 > > > > >
 > > > > > --
 > > > > > Mvh.... Tim Sørensen
 > > > > > http://www.dondata.dk/ > > > > /Thomas
 > > > >
 > > > >
 > > >
 > > >
 > >
 > >
 >
 >
            
             |  |  | 
  Moller (30-07-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Moller
 | 
 Dato :  30-07-02 01:31
 | 
 |  | 
 "LowLifeDK" <easyliving@ofir.dk> wrote in message
 news:ai3oef$1e9f$1@news.cybercity.dk...
 > Jeg har netop i dag eksperimenteret med Oktan Booster..    Det lyder lidt
 > plat,- og det var det egentlig også.
     ???? hvorfor prøver du det ??? er din 2 takter virkelig så hårdt pumpet,
 så du er nød til at ha højere oktan tal, for den ikke selvtænder ???
     Oktan Booster er for folk der presser deres motore så hårdt at det
 kræver højere oktan, for at ha okay motorgang.
     VH
     Lars Molnit
     MZ ETZ 251 CDi'er, som godt nok er pumpet lidt, men ikke mere end den
 stadig kan klare sig med 92, eller 88 oktan som den er opgivet til at æde :)
 >
 > Der var ingen forskel udover at PGO'en blev sværere at starte.
 >
 > Penge ud af vinduet. Øv !
 >
 > Hygge
 >
 >
            
             |  |  | 
  LowLifeDK (30-07-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : LowLifeDK
 | 
 Dato :  30-07-02 01:46
 | 
 |  | 
 
            Men så er jeg også nødt til at spørge dig.:
 Når du siger "presser" motoren...er det så i de høje omdrejninger
 Oktan-Boosteren kommer til rette ?
 "Moller" <news@NOSPAMmolnit.com> skrev i en meddelelse
 news:ai4mn9$2nkp$1@news.cybercity.dk...
 >
 > "LowLifeDK" <easyliving@ofir.dk> wrote in message
 > news:ai3oef$1e9f$1@news.cybercity.dk...
 > > Jeg har netop i dag eksperimenteret med Oktan Booster..    Det lyder
 lidt
 > > plat,- og det var det egentlig også.
 >
 >     ???? hvorfor prøver du det ??? er din 2 takter virkelig så hårdt
 pumpet,
 > så du er nød til at ha højere oktan tal, for den ikke selvtænder ???
 >
 >     Oktan Booster er for folk der presser deres motore så hårdt at det
 > kræver højere oktan, for at ha okay motorgang.
 >
 >     VH
 >     Lars Molnit
 >     MZ ETZ 251 CDi'er, som godt nok er pumpet lidt, men ikke mere end den
 > stadig kan klare sig med 92, eller 88 oktan som den er opgivet til at æde
 :)
 >
 >
 > >
 > > Der var ingen forskel udover at PGO'en blev sværere at starte.
 > >
 > > Penge ud af vinduet. Øv !
 > >
 > > Hygge
 > >
 > >
 >
 >
            
             |  |  | 
   Moller (30-07-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Moller
 | 
 Dato :  30-07-02 07:27
 | 
 |  | 
 "LowLifeDK" <easyliving@ofir.dk> wrote in message
 news:ai4nks$2oun$1@news.cybercity.dk...
 > Men så er jeg også nødt til at spørge dig.:
 >
 > Når du siger "presser" motoren...er det så i de høje omdrejninger
 > Oktan-Boosteren kommer til rette ?
     Hårdt presset er når du har høj compresion på systemet, for at yde
 ekstra...
     VH
     Lars Molnit
 >
 >
 >
 > "Moller" <news@NOSPAMmolnit.com> skrev i en meddelelse
 > news:ai4mn9$2nkp$1@news.cybercity.dk...
 > >
 > > "LowLifeDK" <easyliving@ofir.dk> wrote in message
 > > news:ai3oef$1e9f$1@news.cybercity.dk...
 > > > Jeg har netop i dag eksperimenteret med Oktan Booster..    Det lyder
 > lidt
 > > > plat,- og det var det egentlig også.
 > >
 > >     ???? hvorfor prøver du det ??? er din 2 takter virkelig så hårdt
 > pumpet,
 > > så du er nød til at ha højere oktan tal, for den ikke selvtænder ???
 > >
 > >     Oktan Booster er for folk der presser deres motore så hårdt at det
 > > kræver højere oktan, for at ha okay motorgang.
 > >
 > >     VH
 > >     Lars Molnit
 > >     MZ ETZ 251 CDi'er, som godt nok er pumpet lidt, men ikke mere end
 den
 > > stadig kan klare sig med 92, eller 88 oktan som den er opgivet til at
 æde
 > :)
 > >
 > >
 > > >
 > > > Der var ingen forskel udover at PGO'en blev sværere at starte.
 > > >
 > > > Penge ud af vinduet. Øv !
 > > >
 > > > Hygge
 > > >
 > > >
 > >
 > >
 >
 >
            
             |  |  | 
    Oliver Bruchhaus (30-07-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Oliver Bruchhaus
 | 
 Dato :  30-07-02 09:38
 | 
 |  | 
 "Moller" <news@NOSPAMmolnit.com> skrev i en meddelelse
 news:ai5bic$3lj$1@news.cybercity.dk...
 >
 > "LowLifeDK" <easyliving@ofir.dk> wrote in message
 > news:ai4nks$2oun$1@news.cybercity.dk...
 > > Men så er jeg også nødt til at spørge dig.:
 > >
 > > Når du siger "presser" motoren...er det så i de høje omdrejninger
 > > Oktan-Boosteren kommer til rette ?
 >
 >     Hårdt presset er når du har høj compresion på systemet, for at yde
 > ekstra...
 >
 >     VH
 >     Lars Molnit
 >
 > >
 > >
 > >
 > > "Moller" <news@NOSPAMmolnit.com> skrev i en meddelelse
 > > news:ai4mn9$2nkp$1@news.cybercity.dk...
 > > >
 > > > "LowLifeDK" <easyliving@ofir.dk> wrote in message
 > > > news:ai3oef$1e9f$1@news.cybercity.dk...
 > > > > Jeg har netop i dag eksperimenteret med Oktan Booster..    Det
 lyder
 > > lidt
 > > > > plat,- og det var det egentlig også.
 > > >
 > > >     ???? hvorfor prøver du det ??? er din 2 takter virkelig så hårdt
 > > pumpet,
 > > > så du er nød til at ha højere oktan tal, for den ikke selvtænder ???
 > > >
 > > >     Oktan Booster er for folk der presser deres motore så hårdt at det
 > > > kræver højere oktan, for at ha okay motorgang.
 > > >
 > > >     VH
 > > >     Lars Molnit
 > > >     MZ ETZ 251 CDi'er, som godt nok er pumpet lidt, men ikke mere end
 > den
 > > > stadig kan klare sig med 92, eller 88 oktan som den er opgivet til at
 > æde
 > > :)
 > > >
 > > >
 > > > >
 > > > > Der var ingen forskel udover at PGO'en blev sværere at starte.
 > > > >
 > > > > Penge ud af vinduet. Øv !
 > > > >
 > > > > Hygge
 -Bare lige for at slutte cirklen her, så havde jeg engang en kammerat der
 med sin jog sagtens kunne mærke om det var 95 eller 98 benz han kørte med!
 Så det med oktanboost må jo virke!    -Men jeg er nu også sikker på at det
 er alt efter motor ydelse, da min kammerats jog kørte 110 km/t. -Så det er
 nok først når man har noget voldtunet at køre på at man kan mærke det! (Tror
 at jeg skal have en flaske til min benelli! -Det må sgu virke så!!!)      Med venlig hilsen:
 Oliver Bruchhaus.
            
             |  |  | 
     -[ F e r ]- (30-07-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra :  -[ F e r ]-
 | 
 Dato :  30-07-02 10:28
 | 
 |  | 
 >
 > -Bare lige for at slutte cirklen her, så havde jeg engang en kammerat der
 > med sin jog sagtens kunne mærke om det var 95 eller 98 benz han kørte med!
 > Så det med oktanboost må jo virke!    -Men jeg er nu også sikker på at
 det
 > er alt efter motor ydelse, da min kammerats jog kørte 110 km/t. -Så det er
 > nok først når man har noget voldtunet at køre på at man kan mærke det!
 (Tror
 > at jeg skal have en flaske til min benelli! -Det må sgu virke så!!!)      >
 >
 >
 > Med venlig hilsen:
 >
 >
 >
 > Oliver Bruchhaus.
 >
 >
 Kan ikke lade sig gøre. Jeg skriver lige en tråd omkring oktan.
 mvh Tommy Fer
            
             |  |  | 
      Michael Thomsen (30-07-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Michael Thomsen
 | 
 Dato :  30-07-02 14:54
 | 
 |  | 
 
            Oktan booster virker..
 Jeg har haft en Jog med diverse evo dele (cyl, udst, variator, membran, 25mm
 karb, 2 gearinger, CDI )
 Forskellen er vel af oktan taller stier, og derfor bliver det mere
 brændfarligt.. Omdrejningerne stier meget, Prøv evt at køre på 50% oktan
 booster.
 Mvh Michael
 " -[ F e r ]-" <fer@cool.dk> wrote in message
 news:ai5m7u$gmo$1@news.cybercity.dk...
 >
 > >
 > > -Bare lige for at slutte cirklen her, så havde jeg engang en kammerat
 der
 > > med sin jog sagtens kunne mærke om det var 95 eller 98 benz han kørte
 med!
 > > Så det med oktanboost må jo virke!    -Men jeg er nu også sikker på at
 > det
 > > er alt efter motor ydelse, da min kammerats jog kørte 110 km/t. -Så det
 er
 > > nok først når man har noget voldtunet at køre på at man kan mærke det!
 > (Tror
 > > at jeg skal have en flaske til min benelli! -Det må sgu virke så!!!)
   > >
 > >
 > >
 > > Med venlig hilsen:
 > >
 > >
 > >
 > > Oliver Bruchhaus.
 > >
 > >
 >
 > Kan ikke lade sig gøre. Jeg skriver lige en tråd omkring oktan.
 >
 > mvh Tommy Fer
 >
 >
            
             |  |  | 
      Michael Thomsen (30-07-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Michael Thomsen
 | 
 Dato :  30-07-02 14:55
 | 
 |  | 
 
            Ang. Thomas' Dreambike.. Så når en dreambike leveres er den toptunes, og
 instillet 100% !! Så derfor er der endnu en grund til at det virker.
 Mvh Michael
 " -[ F e r ]-" <fer@cool.dk> wrote in message
 news:ai5m7u$gmo$1@news.cybercity.dk...
 >
 > >
 > > -Bare lige for at slutte cirklen her, så havde jeg engang en kammerat
 der
 > > med sin jog sagtens kunne mærke om det var 95 eller 98 benz han kørte
 med!
 > > Så det med oktanboost må jo virke!    -Men jeg er nu også sikker på at
 > det
 > > er alt efter motor ydelse, da min kammerats jog kørte 110 km/t. -Så det
 er
 > > nok først når man har noget voldtunet at køre på at man kan mærke det!
 > (Tror
 > > at jeg skal have en flaske til min benelli! -Det må sgu virke så!!!)
   > >
 > >
 > >
 > > Med venlig hilsen:
 > >
 > >
 > >
 > > Oliver Bruchhaus.
 > >
 > >
 >
 > Kan ikke lade sig gøre. Jeg skriver lige en tråd omkring oktan.
 >
 > mvh Tommy Fer
 >
 >
            
             |  |  | 
     LowLifeDK (30-07-2002) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : LowLifeDK
 | 
 Dato :  30-07-02 22:41
 | 
 |  | 
 
            Du kan sgu få min....hvor skal jeg sende den til ?
 "Oliver Bruchhaus" <x-ray@REMOVEvolcane.dk> skrev i en meddelelse
 news:ies19.29258$3k2.552731@news010.worldonline.dk...
 >
 > "Moller" <news@NOSPAMmolnit.com> skrev i en meddelelse
 > news:ai5bic$3lj$1@news.cybercity.dk...
 > >
 > > "LowLifeDK" <easyliving@ofir.dk> wrote in message
 > > news:ai4nks$2oun$1@news.cybercity.dk...
 > > > Men så er jeg også nødt til at spørge dig.:
 > > >
 > > > Når du siger "presser" motoren...er det så i de høje omdrejninger
 > > > Oktan-Boosteren kommer til rette ?
 > >
 > >     Hårdt presset er når du har høj compresion på systemet, for at yde
 > > ekstra...
 > >
 > >     VH
 > >     Lars Molnit
 > >
 > > >
 > > >
 > > >
 > > > "Moller" <news@NOSPAMmolnit.com> skrev i en meddelelse
 > > > news:ai4mn9$2nkp$1@news.cybercity.dk...
 > > > >
 > > > > "LowLifeDK" <easyliving@ofir.dk> wrote in message
 > > > > news:ai3oef$1e9f$1@news.cybercity.dk...
 > > > > > Jeg har netop i dag eksperimenteret med Oktan Booster..    Det
 > lyder
 > > > lidt
 > > > > > plat,- og det var det egentlig også.
 > > > >
 > > > >     ???? hvorfor prøver du det ??? er din 2 takter virkelig så hårdt
 > > > pumpet,
 > > > > så du er nød til at ha højere oktan tal, for den ikke selvtænder ???
 > > > >
 > > > >     Oktan Booster er for folk der presser deres motore så hårdt at
 det
 > > > > kræver højere oktan, for at ha okay motorgang.
 > > > >
 > > > >     VH
 > > > >     Lars Molnit
 > > > >     MZ ETZ 251 CDi'er, som godt nok er pumpet lidt, men ikke mere
 end
 > > den
 > > > > stadig kan klare sig med 92, eller 88 oktan som den er opgivet til
 at
 > > æde
 > > > :)
 > > > >
 > > > >
 > > > > >
 > > > > > Der var ingen forskel udover at PGO'en blev sværere at starte.
 > > > > >
 > > > > > Penge ud af vinduet. Øv !
 > > > > >
 > > > > > Hygge
 >
 > -Bare lige for at slutte cirklen her, så havde jeg engang en kammerat der
 > med sin jog sagtens kunne mærke om det var 95 eller 98 benz han kørte med!
 > Så det med oktanboost må jo virke!    -Men jeg er nu også sikker på at
 det
 > er alt efter motor ydelse, da min kammerats jog kørte 110 km/t. -Så det er
 > nok først når man har noget voldtunet at køre på at man kan mærke det!
 (Tror
 > at jeg skal have en flaske til min benelli! -Det må sgu virke så!!!)      >
 >
 >
 > Med venlig hilsen:
 >
 >
 >
 > Oliver Bruchhaus.
 >
 >
            
             |  |  | 
 |  |